Yine güzel bir gündü yataktan kaltim üstümü giyinip annemle beraber kahvaltıya gittik babam olmadığından dolayı annemle birlikte yaşıyoruz ama annem bana hiç babamın yokluğunu hissettirmedi zaten bende bu durumdan çok mutluyum genelde babası olmayan çocuklar mutsuz olur ama bn bu durumdan hoşlanıyorum da neyse baba mevcusu çok uzandi. annen kahvaltıdan sonra okuluma bıraktı okul şehrin tam gobegindeydi vede çok taş çocuklarda vardı banane onlardan demek isterdim ama diyemicem okulun en tatlı cocugu da umuttu ama umut gibi biri bana bakmazdi . Okulun bütün kızları onun peşindeydi o ise sadece kızlarla oynamak gibi bir derdi vardı . Hiç bir kıza tam olarak sevmiyordu ... . bu kadar iyi tanımanın sebebi bizim sınıfta sapsarı saçları mavi gözler 1.90 boyu olan doksan altmış doksan bir kızla çıkıyordu ama onunla bile çıkma süresi 1 haftaydi . Nasıl onun gibi birinden hoşlandığını bilmiyorum aslında bu tarz erkeklerden nefret ederdim . Erkek dediğin sevdiğin değerini bilecekti romantik olacaktı ve biraz da kıskanç olacaktı sanki çok şey istiyordum . Ama iste böyle bir erkek dahaca karsilasmamistm ben . Zaten çevremde ki değer verdiğim tek erkek mertdi . mert benim herseyimdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"umut
Randomumut : asi okulun popüler okula yeni gelmesine rağmen bütün okulun kızları ona hasta hiç bu kizin duygularını önemsemeyen ruhsuz odun ama rüyaya karşı romantik korumacı kıskanç ( fotoğraflar : uzeyir elden ) rüya : 10 sınıfta erkeklerle pek alaka...
