13

422 46 12
                                    

הדלת נפתחה בטריקה ומשב רוח חזק פרץ לחדר שמענו צעדים מכיוון המסדרון ,ככול שהצעדים התקרבו כך גם משב הרוח התחזק ,אחרי שלוש שנית שהרגישו כמו נצח ראיתי אותו ... זה היה ארן בדמות השד שלו ...היו לו עיניים שזהרו באור לבן הוא עמד והסתכל עלינו עם האור הבוהק שיצא מעיניו לקח לי כמה שניות להתרגל אליו הוא הרים את היד בתנועה איטית ,ראיתי את דניאל מתרומם מהרצפה לפי תנועות ידיו של ארן ונדפק בקיר בעוצמה חזקה נראה שזה כאב לדניאל והוא כנראה יבב משהו אבל לא שמעתי כלום בגלל הרוח החזקה שלא הפסיקה לשרוק באוזני .

הוא העביר את מבטו אלי ואני לא יודעת איך ידעתי אבל הרגשתי שהוא מסתכל עלי הוא הרים את היד שלו וכך גם אני התחלתי לחוות את התחושה המבחילה בבטן כאילו כל האיברים שלי נמצאים במיקסר ואני עדיין מרגישה אותם הוא עשה תנועה נוספת עם היד וכך אני עפתי על דניאל מועכת אותו והוא מוציא יבבת כאב
" מצתערת " לחשתי למרות שידעתי שהוא לא ישמע עם כל הרוח הזאת

" זה בסדר " לחש לי באוזן לא יודעת איך שמעתי אותו אבל אז נזכרתי ... בגלל האידיוט הזה שישן איתי שלוש שנים אז הוא יכול לקרוא מה עובר לי בראש אבל מה אפילו עכשיו הוא יכול ?!

ארן פתח את הפה ואז מן הילה שחורה יצא לו ממנה הצורה התגבשה לצורת שד חלש יחסית אבל שד ממש מוכר ... איפה ראיתי אותו קודם? פתאום שמעתי קול מגעיל ונוראי יוצא מפיו של השד שדרך אגב נמצא ... איפה שהוא אין לי מושג .

"מעכשיו יהיה לכם מבחן קטן והפעם הוא חייב להצליח אחרת שתיכם תמותו ודניאל אתה יודע שזה יהיה ממש מצער אם זה יקרה בפעם השלישית נכון? " השד אמר וממש לא הבנתי על מה הוא דיבר פעם שלישית? מבחן ? מצער? מה לעזאזל הוא רוצה הא? ,

סובבתי את ראשי לדניאל ואני רואה את מבטו כועס ומשתנה הוא גידל ניבים שיצא מהם נוזל אדום עם קרניים שחורות נראה שיש לו פתאום גם זנב שטן ארוך, עיניים יפיפיות ופראיות בכול מיני צבעים של אדום זהב הוא התחיל להתעצבן בצורה מטורפת ניסיתי להתחבר למחשבות שלו אבל זה לא הלך... זה לא הוא יותר... זה מישהו אחר... אני לא יודעת מה לעשות... פתאום נזכרתי למה השד היה כל כך מוכר... זה בעצם אותו שד שעזר לי עם הכומר!? מה לעזאזל.?! אני הייתי בטוחה שזה דניאל באותו זמן!מה לעזאזל?!

" דניאל אה יודע מה המבחן נכון?" השד חזר לדבר עם הקול שפשוט גרם לך לבחילה ," אז אני יסביר את זה לשניה ! הכללים הם ככה .! אתם צריכים למצוא את הגילגול של אמא שלה שיורד בעוד 2000 שנה לעולם החיים , אם אתם לא תצליחו למצוא אותה תוך זמן מסוים שאני עוד יעדכן אותכם לגביו אז כמובן שאני ירתח ויצתרך לעלות לעולם שלכם ולהרוס אותו בפעם השלישית וזה קצת מתיש אתם יודעים ... אז הנה מספר חוקים :

1. אתם צריכים לשרוד בעולם שם לבד

2. אין לכם שום רמזים ממני כי אני בעצמי לא יודע ...

להתאהב בשטןWhere stories live. Discover now