פרק 1-התחלה חדשה !

9.6K 226 9
                                    

השעון צילצל והבנתי שהחיים החדשים מתחילים מהיום פתחתי את הארות לקחתי חולצת בצפר לבנה מכנס קרעים הצבע השמיים נעלי אולסטאר לבנות עשיתי מחליק ולקחתי את התיק גב אדידס שבצבע שחור זהב ירדתי במדרגות ראיתי השעה הייתה כבר 7:40 לקחתי מפתחות ויצאתי .

הלכתי לתחנת אוטובוס לבצפר שמתי את האוזניות ראיתי קו 9 מתקרב וישר התכוננתי לעלות , התקדמתי מהר לתפוס מקום (לא היה לי כוח לעמוד) תפסתי מקום של הרביעייה בסוף והתיישבתי ליד החלנות , עברה תחנה וראיתי ילד עולה מתקרב לכיוון שלי ראיתי שיש לנו את אותו הסמל בצפר הוא נראה ממש טוב גבוה שיער חום שטני ועיניים חום דבש ראו מהחולצה שיש לו שרירים וקוביות .

אבל ישר הבנתי שהוא מהערסים של הבצפר .

לפתע אישה מבוגרת שישבה מולנו מסמנת לי ולו להוריד את האוזניות ושאלה בלי חוצפה "סליחה שאני שואלת אבל אתם זוג נכון ?" הסתכלתי עליו והוא עלי היה לו חיוך קטן ואני ישר עניתי לה "לא" אז היא אומרת"אוי אני מצטערת אתם פשוט נראים מושלמים ביחד " שוב הסתכלנו אחד על השני וישר הורדתי את הראש ועלה לי חיוך וגם לו.

הגיע התחנה האחרונה ושנינו ירדנו הוא שואל אותי "מה את חדשה לא ראיתי אותך פה" ועניתי לו "כע " הוא שואל "מה באיזה כיתה את "? עניתי "יא אתה?" "הא גם אני איזה יא את ?" הוא שאל יא1 עניתי שאלתי אותו באיזה יא הוא הוא ענה "יא3 " עניתי ב"הא" הוא אמרת לי טוב יאלה נתראה . ושם נגמרה השיחה.

נכנסנו לשער הוא הלך לחבורת הבנים והבנות וכן צדקתי הוא היה מאלה שמפחדים מימנו

עליתי במדרגות נכנסתי לבניין הלא נכון חיפשתי וחיפשתי עד שהתייאשתי והחלטתי ללכת לאותו הילד ירדתי למטה וראיתי אותו מתנשק עם ילדה שניראת ממש זונה ונמרחת עליו נגעלתי ולא רציתי להפריע להם ולכל החברים שלו שמסביבו ואבל הייתי חייבת נגשתי לספסל וכל הבנים מסתכלים ואחד מהם שואל "כע מאמי צריכה משו או שסתם באת להפריע" הרמתי גבות ואותו הילד הפסיק לנשק את הזונה הזאת והרים אלי את הראש ואומר לי "היי" ושאלתי אותו "תגיד אתה יודעת איפה זה כיתה יא 1" הוא אמר לי כע בואי אני יראה לך "השאיר את הזונה שלו בצד ובא איתה הדרך לכיתה הייתה שקטה לפתע הוא שואל"אז איך קוראים לך?" לירז עניתי לו אז הוא אומר "היי לירז קוראים לי חן "הגענו לכיתה אמרתי לו תודה הוא נתן לי נשיקת פרידה בלחי ואמר "אם תצטרכי משו תבואי "הסמקתי ואמרתי "תודה"

נכנסתי לכיתה


נשיקה חטופהWhere stories live. Discover now