Never click suspicious links
Reminder: Wattpad will never ask for passwords, payment information, or other sensitive account security details.

חלק 1

19 3 0
                                        


היי זה סיפור ראשון שלי מקווה שתהנו


נקודת מבט סטפן:

קמתי לעוד יום משעמם לצלילי הצלצול של הטלפון שלי

"ה...הלו" אמרתי בקול עייף

"אל תגיד לי שעכשיו קמת" אמר הקול מעבר לטלפון, לא הייתי בטוח מי זה, לא הייתי במיטבי אבל זיהיתי את הקול, הוא נשמע לי מוכר

"עכ..עכשיו קמתי" רטנתי

"אייש" אמר הקול מבעד הטלפון

"אתה מבין מה השעה" המשיך

נאנחתי ובדקתי מה השעה בשעון שבחדרי

'פאק' חשבתי לעצמי

השעה הייתה 8:00 והבית ספר התחיל ב8:30

"רגע...סאם, פאק אני מאחר"

רק עכשיו קלטתי שבכלל דיברתי עם סאם

"You idiot" אמר סאם

(יא אידיוט יעני)

שכחתי שאני וסאם קבענו להפגש בתחנת אוטובוס למרות שאנחנו קובעים את זה כבר שבוע.

"מצטער" מלמלתי

"אני מניח שישנתי יותר מדי"

נאנחתי והלכתי להתלבש, לא לבשתי משהו מיוחד רק סתם איזה סוודר וטרנינג כי כבר התחיל להיות קר

...

"נו אז למה הפרצוף" שאל אותי סאם בדרך לבית הספר.

סאם היה החבר הכי טוב שלי, סיפרנו אחד לשני הכל, והכרנו עוד בחטיבה

"סתם, אני עייף" מלמלתי בתגובה

סאם הניח לזה והמשכנו בנסיעה, שותקים ושומעים מוזיקה.

...

הגענו לבית ספר, אני מקווה שהיה עוד זמן להגיד שלום לסקיי, לא ראיתי אותו המון זמן בגלל כריסמס ובגלל שטסתי לחול.

"היי סקיי" אמרתי ברגע שנכנסתי לכיתה ושמתי לב שהוא מחכה לי במושב שלי, לא ידעתי למה הרי אנחנו לא באותו כיתה

"היי סטפ" אמר,

סקיי קטן ממני בשבוע בידיוק ואנחנו חברים מכיתה ו אבל בחטיבה רבנו אבל אחרי ריב בא שולם ואנחנו חברים עכשיו והוא חלק מהחבורה שלנו.

...

הגיעה ההפסקה ואני סקיי וסאם החלטנו ללכת לחפש את ג׳ייס אחרי שלא ראינו אותו מלא זמן.

...

ג׳ייס ישב על השולחנות בקפיטרה עם חברים שלו

"ג׳ייס לא ראיתי אותך שנים" אמר סקיי והתיישב לידו, התיישבתי ליד סקיי ג׳ייס וחברים שלו, התחלנו לדבר.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Oct 10, 2022 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

exchange studentCerita yang bikin terobses. Temukan sekarang