hywu.:00.00
wolfchris: yanlış oldu sanırım?
hywu.: hayır keşfetime çıktın ve sadece yazmak istedim.
wolfchris: sapık mısın?
hywu.: ah hadi ama bir kızım
wolfchris: ne yani kızlar sapık olamıyor mu?
hywu.: oldukça aptalsın
wolfchris:hey ufaklık büyüğün olabilirim senin neden düzgün konuşmuyorsun?
hywu.:ah çok sikimde değil ayrıca fotoğraflarında en fazla 23 gözüküyorsun zaten
wolfchris: 25 yaşındayım ufaklık
hywu.: ah ajusshi çok pardon ya
wolfchris: aajusshi??!! sen kaç yaşındasın?
hywu.: senin aksine oldukça gencim ajusshi~
22
wolfchris: ah tanrım burası izdivaç programına döndü. neyse niye yazdıysam artık iyi geceler.
hywu.: aish cidden bayım, neyse...
görüldü 00.15
YOU ARE READING
00.00
Fanfictionhywu.:00.00 wolfchris: yanlış oldu sanırım? hywu.: hayır keşfetime çıktın ve sadece yazmak istedim. wolfchris: sapık mısın? hywu.: ah hadi ama bir kızım wolfchris: ne yani kızlar sapık olamıyor mu? düzyazı+texting
