1

67 4 1
                                        

hywu.:00.00

wolfchris: yanlış oldu sanırım?

hywu.: hayır keşfetime çıktın ve sadece yazmak istedim.

wolfchris: sapık mısın?

hywu.: ah hadi ama bir kızım

wolfchris: ne yani kızlar sapık olamıyor mu?

hywu.: oldukça aptalsın

wolfchris:hey ufaklık büyüğün olabilirim senin neden  düzgün konuşmuyorsun?

hywu.:ah  çok sikimde değil ayrıca fotoğraflarında en fazla 23 gözüküyorsun zaten

wolfchris: 25 yaşındayım ufaklık

hywu.: ah ajusshi çok pardon ya

wolfchris: aajusshi??!! sen kaç yaşındasın?

hywu.: senin aksine oldukça gencim ajusshi~
22

wolfchris: ah tanrım burası izdivaç programına döndü. neyse niye yazdıysam artık iyi geceler.

hywu.: aish cidden bayım, neyse...

görüldü 00.15

00.00Stories to obsess over. Discover now