026

📍Half Way Tree
At Barber Shop
Wednesday, October 11

📍Half Way TreeAt Barber Shop Wednesday, October 11

Amiya Jameilia Whyte//19

"Why mhi did affi come wid yuh Aziel?" I asked him, instead of bringing me home the boy wah bring mhi guh barber shop wid him when mhi did just wah guh hone guh cook and cuddle up against hi, but nope.

Him wah draw mhi guh barber shop.

He kiss me on my forehead and I began to smile "It nah tek long ma" I hum at him. Him lucky mhi love him inuh.

"Love?"

"Yuh yam out already girl? Really and truly?"

...

Like mhi gone fhi tru. Welp.

"Just guh siddun and wait pan mhi ma, nah tek long fhi tru" I hum at him once again, walking to the seated area. He went to a brown Indian man and dapped him up, both laughing.

"Long time uuh nuh come see mhi inuh fadda, wah gwan fhi yuh?" The Indian man asked him while brushing off the seat since a customer just left it.

Aziel sat down and the barber put the coat over him "Yuh nuh see how mhi look stress out?" Now him aguh point pan mhi wid him wikid self.

"Yuh catty yuh come wid?" The barber looked at me and smiled to which I returned, staring at Aziel as he take his hat off.

The boy hair nice enuh, a muss Hermanie him get it from cause she look like she mixed wid sumo the last time mhi see har.

"Yeah, she a stress mhi out mhi couldn't even come fhi a line up...weh Daniele deh?" Who the fuck name Daniele?

Aziel glance at me and I raised a brow, leaning back in the chair while looking around to see who aguh respond to the name "Daniele".

"Mhi deh yah, a wah?" A one thickazz that run outta one room with a tissue in hand. Bathroom she a come from man.

"Yuh wash yuh hand properly?" Aziel asked as the barber moved, giving her space to go over his head.

She laughed and then kissed her teeth "Nuh bodda stink yuhself likkle boy" she said with a roll of her eyes, fluffing his hair before taking up a solo comb and started to comb through his hair with it, and with every comb she comb the boy flinch.

"Weh yuh wah todeh?" She asked him, tilting his head to the side so she could invade in his space, her face close to his.

"Mhi ooman deh yah, nuh bodda mek she feel like seh mhi and yuh a do nun" I already do, but mhi not even aguh look pan him inuh.