[ COMPLETED ]YOU're MINE ©

By Nur_Izzah

217K 4.5K 122

Tak tau nak letak apa , baca eh jangan tak baca . ✌ More

-Cast-
● 1
● 2
● 3
● 4
● 5
● 6
● 7
● 8
●9
● 10
● 11
●12
● 13
●14
●15
●16
●17
●18
●19
●20
A/N
●21
●22
●23
●24
●26
●27
●28
●30
●31
●32
●33
●34
●35
●36
●37
●38
39
•40
NOT AN UPDATE
•41
•42
END
NEW STORY !
BONUS

●25

2.8K 78 2
By Nur_Izzah

LENA POV

Perjalanan kami untuk tiba sana mengambil masa 9 Jam (agak2) . Aku yang  tertidur itu dikejutkan oleh Danish . Selepas Kapal terbang dah mendarat , kami menaiki van yang sudah sediakan dan kami menuju ke hotel .

Setelah sampai ke hotel , kami memasuki bilik masing2 . Mama menempah bilik bilik setiap seorang , senang sikit . Aku dan Danish di tingkat 5 manakala mama dengan Sis Mi di tangkat 3 . Bilik aku dan Danish bersebelahan .

" Okay , this is your key . Get some rest first then pukul 7 after solat semua , turun bawah and tunggu kat lobby okay ? " Kami berdua mengangguk lama lemah kerana kepenatan . Ceh bukan kitaorang yang bawak airlpane tu hahah .

" ouh yah one more thing , Danish keep your eyes on Lena . Jaga anak auntie " Danish hanya tersenyum . Kami berempat naik ke atas dan masuk ke bilik  masing-masing .

                               ○ ○

Selesai merehatkan diri dan solat , kami semua turun ke lobby . Kami menuju ke arah kereta yang disediakan untuk pergi ke restoran . Aku membuka beg tangan aku untuk mengambil Iphoneku tapi tiada ! Jadi aku meminta mereka menunggu aku kejap dan aku terus naik ke atas untuk mengambil Iphoneku .

Semasa hendak ke bilikku aku mengomel seorang diri . Yelah , penat badan je nak naik turun balik . Sudah sampai ke bilik , aku mengambil Iphoneku dan keluar , aku terus menutup pintu . Aku berlari anak ubtuk turun ke bawah sebab takut mereka tunggu lama . Tiba-tiba aku dilanggar oleh seseorang dan aku terjatuh .

Bbuk  " Oww , sakit siot ! "  Aku terus menoleh kebelakang dan ternampak orang yang aku langgar itu pun turut jatuh . Aku menghampirinya .

" Mister , I'm so sorry . That was my fault . "  Aku mahu mengangkatnya tapi dia dah berdiri dulu .

" Are you blind or What ? !!! " Dia menjerit kepadaku . Aku tersentak , tetapi aku tidak nampak mukanya . Suaranya itu macam aku kenal .

" Puu...Puttra ? " Aku bersuara . Lelaki itu terus memandangku . Ye , sangkaan aku betul .

" Lee...Lena , I didn't realize you . I'm Sorry . " Putra terus menghampiriku dan aku setapak ke belakang . Aku mengeluarkan Iphoneku dan menelefon mama .

" Ma , Lena tak ikut boleh ? Tiba-tiba perut sakit . "

" Lahh Lena ni . Sure ni ? Okay kalau macam tu , duduk dalam bilik . Ma bungkus je kalau apa yang ada . "

" Okay ma , Thank and Ma jangan suruh Danish jagakan Lena . Suruh dia ikut Mama please.. "

" Okay Lena . Bye .. "  Aku menutup Iphoneku .

" Put , we need to talk " Aku terus berjalan untuk turun ke bawah manakala Putra mengekori aku . Kami berjalan di sekitar Hotel dan terlihat ada kerusi untuk kami duduk. Aku duduk di situ manakala Putra berdiri di hadapanku . Malam ni sangat sejuk nasib baik aku pakai baju berlapis .

" have a seat " Putra duduk di sebelahku .

" why are you here ? Kenapa you follow saya ? Why ? "

Putra terus memandangku . Dia menarik badanku untuk berhadapan dengannya . Dia memegang bahuku .

" Lena , I sayang U lena . Dari dulu , but why U susah sangat nak terima I ? "

" Putra U tak faham . I love somebody else and it's not you ! " aku terjerit sedikit .

" So , Siapa laki tu ? DANISH RIGHT ? Apa yang ada kat dia Lena , dia dah lah miskin tak berharta ! "

Ppang

Satu tamparan hinggap di pipi Putra .

" DON'T YOU DARE NAK HINA DANISH MACAM TU ! Dia tak macam you Putra ! Dia respect I ! Ingat putra , harta tak semestinya boleh bawak bahagia untuk I ! "

Aku terus berlari ke arah hotel dan menuju ke bilik . Aku baring di atas katil dan air mata ku keluar .

" Ya Allah , kenapa semua ni terjadi . Aku mintak maaf Putra . "

                                  ○ ○

PUTRA POV

Aku dah agak dia suka dan sayang pada Danish . TAK GUNA ! Tak pasal2 pipiku kena tampar sebab jantan sundal tu ! ARGH LENA KAU BUAT AKU TAK TENTU ARAH ! 

Aku terus masuk ke hotel dan pergi ke bilikku . Bilik aku di tingkat 5 .

Aku keluar ke balkoni hotel untuk menenangkan diri . Sungguh aku tak percaya apa yang terjadi . Aku meraup wajahku .

" so lena , cara lembut tak berkesan so nak cara kasar ? . Aku tersenyum sendiri .

" just wait Lena , u will be mine no matter what ! "

                               ○ ○
DANISH POV

Aku risau dengan Lena , ye sangat Risau ! Kenapa tiba-tiba dia sakit pulak ni ? Aku nak teman Lena tapi Mama Lena suruh aku ikut jugak , katanya taknak menganggu privacy Lena . lepas balik dari makan , aku terus menuju ke arah biliknya . Tapi aku teringat dengan pesanan auntie jangan ganggu Lena .

Niat aku untuk mengetuk dan berjumpa Lena malam tu aku batalkan . Aku terus masuk ke dalam bilikku . Aku keluar ke balkoni untuk lihat pemandangan malam itu , cantik . Tapi hati aku tetap risaukan Lena . Aku mengeluarkan telefonku dan menelefon Lena , tapi tidak terangkat . Aku whatsApp dia .

*WHATSAPP MESSAGED*

ME : Hey , saya risaukan awak . Awak sakit ke ? Kalau awak nak jumpa saya , saya ada kat dalam bilik . I miss you 💟.

Aku terus masuk dan baring di atas katil .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

- Hello and Assalamualikum guys  ! Ye ye saya tau late update gila ! Sorry guys !  Busy , banyak homework and else huhu . Thank you for reading , voting and commenting ! Maseh sangat !! Kamu buat saya bahagia huhu . InsyaAllah izzah update lagi ye . Just wait okay ? Bye annyeongggg 💜💙💜💙💜💙

Continue Reading

You'll Also Like

3.4K 183 22
" Raisya kau terima je la cadangan mak mertua aku tu ," kata Dyana Rose . Puteri Raisya hanya mendiamkan diri . Puteri Raisya seorang perempuan yang...
6K 506 16
[STATUS : COMPLETE] Beautiful and simple cover by @nishyat1618 Amyra Liyana , seorang gadis yang berasal dari kampung dan bekerja di bandar. Wajahnya...
37K 1.4K 69
Cerita aku 2 dunia yang berbeza. Aku tak tahu apa yang perlu. Aku cuma mampu tunggu dan tunggu sehingga sampai waktu itu. Hati yang tiap hari menang...
367K 13.9K 44
1st Teenfiction Story Tengku Hakimi Bin Tengku Mikael seorang jejaka idaman para gadis diluar sana.Seorang yang kacak dan bergaya malangnya dia terp...