RUMAHKU SYURGAKU : SIRI 5

By TICERSHAM

158K 1.3K 35

SIRI 5, lanjutan daripada SIRI 4, masih mengekalkan jalan cerita pengalaman hidup seorang guru yang bernama S... More

BAB 1 : END OF THE BEGINNING
BAB 2 : CINTA HADIR TANPA DIDUGA
BAB 3 : INGIN MENGANDUNG
BAB 4 : JUST JOKING
BAB 5 : REZEKI DI KAMPUNG
BAB 6 : MASIH DI KAMPUNG
BAB 7 : TADIKA
BAB 8 : HANYA UNTUK MEMBANTU
BAB 9 : MENJENTIK NAFSU
BAB 10 : UJI DIUJI
BAB 11 : MENGANDUNG JUGA AKHIRNYA
BAB 12 : BERITA GEMBIRA
BAB 13 : KERANA DEMAM
BAB 14 : COUNTER ATTACK
BAB 15 : PLEASE, COME IN!!
BAB 16 : ALANG-ALANG MENYELUK PEKASAM
BAB 17 : SEJARAH TERSINGKAP
BAB 18 : KAKAK ANGKAT
BAB 19 : RUMAH BAHARU PUSAT URUT
BAB 20 : CARAMEL MOCHIATO
BAB 22 : RINGAN RASA BADAN
BAB 23 : BATU ASAS PECAH TANAH
BAB 24 : SEWAKTU HUJAN MEMBASAHI BUMI
BAB 25 : PERSEDIAAN AWAL
BAB 26 : PERSON-IN-CHARGE
BAB 27 : MELAYANI 'SUAMI'
BAB 28 : KEHAUSAN
BAB 29 : GENTLEMAN
BAB 30 : ZAM DEBAB SHAM KEDING
BAB 31 : GELAP RASA DUNIA INI
BAB 32 : PENGORBANAN SEORANG SUAMI
BAB 33 : KEPULANGAN YANG DINANTI
BAB 34 : PERTEMUAN AWAL MEMBIBITKAN PERSAHABATAN
BAB 35 : PERLUKAN AKU MEMBANTU
BAB 36 : AKAN ADAKAH SINAR BUATKU
BAB 37 : SEMUANYA BERKEMUNGKINAN

BAB 21 : ADAKAH INI DIKATAKAN CINTA

3.1K 30 1
By TICERSHAM


"Ahhhh..!!" aku terkejut, dengan spontan aku memegang lengan bahu Cikgu Sham, menekup mukaku di bahunya. "Err...sorry cikgu" kataku setelah sedar akan perlakuanku itu.



Silap aku jugak memilih cerita seram ni, memang aku jenis penakut dan suka terkejut-kejut, kalau aku tengok cerita macam ni, memang orang sebelah akan jadi mangsa, tapi aku sendiri yang cari pasal. Tak pasal-pasal Cikgu Sham jadi mangsa ketakutanku. Nasib baik CIkgu Sham OK, sporting, dia pun tak marah. Tapia pa yang mengejutkan aku, dia pegang dan usap jari tanganku, mula-mula aku terkejut la jugak dengan tindakannya yang mula-mula aku rasakan macam tak disengajakan. Namun, setelah beberapa kali, aku rasa macam OK pulak bila dibelai begitu. Dah lama aku tak berpegang tangan sebegini. Kali terakhir, masa aku dengan bekas teman lelakiku. Dengan tunang, aku memang menegah langsung dia menyentuhku, biarlah dia fikir aku ni perempuan yang baik.



Sejarah aku dengan bekas BF dulu, biarlah berlalu dalam ingatanku sahaja. Kini, imbauan kembali detik manis aku dengan bekas BF ku, ramasan dan usapan jari jemari Cikgu Sham yang lembut, mengimbau nostalgia manis antara kami berdua, aku dilamun asyik dengan sentuhan Cikgu Sham itu hingga fikiranku terawangan. Masa dengan BF dulu, setelah menonton wayang, pasti kami akan berlabuh di atas katil melakukan oral seks sepuasnya. Masa di dalam cinema, tangannya merayap meramas buah dadaku, aku pula membelai batang di luar seluarnya. Indah sungguh saat itu. Kini, semuanya berlalu. Tak lama lagi aku akan berkahwin, aku tidak mahu tunangku menyentuh aku hingga kami dihalalkan selepas dinikahkan.


"Errmmm..." tanpaku sedari aku merengus sendirian atas katil.


Aku terasakan cipapku mengemut, aku rasa sedikit kebasahan di alur kemaluanku ini. Perlahan-lahan aku masukkan jariku ke dalam panties, seluar memang dah lama aku tanggalkan, aku sentuh alur kemaluanku, ya, memang basah. Mungkin kerana terkenangkan detik indah sebentar tadi. Aku usap lembut dengan jari hantu, aku gesel bijiku yang mengeras itu, aku terbayangkan Cikgu Sham memeluk pinggangku, jalan berpimpinan tangan. Sungguh romantik kurasakan bersamanya, aku berasa selesa, walaupun aku tahu dia adalah bapa kepada anak muridku, dan dia juga adalah suami orang.



"Dah lama saya tak berpegangan tangan macam ni" katanya padaku membuatkan darahku berderau. Mana tidaknya, aku juga dah lama tidak melakukan begini. "Last, masa saya dengan wife masa dia balik cuti dulu" sambung CIkgu Sham lagi.


Sepatutnya aku menolak, tapi aku rasa turut memerlukan belaian jari jemarinya. Aku rela jariku diusap, rela tanganku dipegang. Aku turut membalas dengan mengusap jari jemarinya, memberikan respon terhadap tangannya. Kami berpegangan tangan penuh mesra.


"Errrmm..." aku mendengus lagi sambil jariku kian galak mengusap menggesel biji hingga tergerak-gerak pinggulku. Aku melucutkan pantiesku ke bawah, kini bahagian bawahku terdedah, aku mengangkangkan kaki, aku usap penuh ghairah alur cipapku yang basah dek lendir air mazi. Aku memejamkan mata, membayangkan Cikgu Sham. Aku memerlukannya, aku ingin klimaks, aku dah tak tahan lagi....


"Arghh....cikguuu......" rintihku perlahan membayangkan Cikgu Sham. Biarlah dia jadi mangsa imaginasiku, aku dah lama tak onani, keinginanku membuak-buak. Aku mendongak sambil terus menggesel biji, mengusap alur cipapku ini. Aku bayangkan Cikgu Sham sedang beromen denganku, aku bayangkan Cikgu Sham sedang menciumku, aku bayangkan cipapku dijilat rakus oleh Cikgu Sham.....


"Urrghh....arrghh....." aku mengerang nikmat tatkala jari hantuku menerobos ke dalam lubang cipapku. Aku jolok sedalam yang boleh, aku jolok masuk, aku tarik berulang kali dengan mata terpejam membayangkan Cikgu Sham, membayangkan aku sedang memberikan hisapan nikmat pada kemaluannya.


"Arrgghhh!!!!.....Arrghh.....!!!" aku menjerit kuat, nafasku laju. Aku terdongak menikmati klimaks.


Aku senyum sendirian, aku mengambil bantal menekup mukaku, aku ketawa kecil. Bagaimana aku boleh terbayangkan Cikgu Sham? Aku rasa sedikit kelakar, aku klimaks membayangkan Cikgu Sham.



***********



Biasanya, setiap pagi aku bangun awal, bersiap untuk ke tadika. Aku perlu sampai awal bagi menyambut kedatangan anak-anak muridku. Begitulah rutinku setiap pagi. Minggu ini, aku dapat bersenang lenang sedikit, cuti selama seminggu lebih ini memberikan kesempatan padaku untuk bangun agak lewat dan berehat di rumah. Rakan serumahku telah pulang ke kampung, aku juga berkira-kira ingin pulang, tetapi aku ingin bersendirian dahulu. Aku tak mahu berada di kampung terlalu lama. Sepanjang cuti, aku banyak menghabiskan masa di rumah, hanya sesekali aku keluar, ataupun pergi ke rumah Kak Som.


"Mana cikgu Sham, kak?"tanyaku ketika bersalaman dengan Kak Som setelah kulihat keretanya tidak kelihatan di ruang sepatutnya.


"Entahlah, akak pun tak tau" jawab Kak Som sambil mempelawa ku masuk.


Kak Som menjadi teman rapatku, sekaligus merupakan insan yang boleh berkongsi suka duka bersama. Hubungan kami yang rapat dan mesra, membuatkan aku selesa dengannya. Kini, dia berjiran pula dengan Cikgu Sham, lelaki yang berjauhan dengan isteri, lelaki yang aku rasakan seorang yang bertanggungjawab terhadap anak, menjaga anak, membesarkan anak tanpa isteri di sisi. Aku harap suamiku juga begitu. 'Dating' kami yang tidak disengajakan tempoh hari membuatkan aku lebih mengenalinya, dan ingin merapatinya. Bukan tujuanku untuk merampasnya dari isterinya, tetapi lebih ingin menjadi kenalan rapat, aku selesa bersamanya. Tidak seperti lelaki lain yang pernah kukenali, Cikgu Sham mempunyai aura positif, mempunyai sesuatu yang aku tidak tahu apakah bendanya, namun ia membuatkan aku 'cair' bila bersamanya.


Aku dapat katakan yang Cikgu Sham seorang yang soft spoken, romantik serta penyayang. Bertuah isterinya dapat bersuamikan lelaki seperti itu. Bertuah juga kepada sesiapa yang rapat dengan Cikgu Sham, Kak Rosnah contohnya, yang diberi kepercayaan oleh Cikgu Sham bagi menguruskan anaknya. Kadang-kala, terfikir dek akal liarku, adakah Kak Rosnah mempunyai hubungan yang lebih intim dengan Cikgu Sham? Kalaulah betul, aku rasa sedikit cemburu, dan mungkinkan mereka mempunyai ikatan yang lebih dari seorang kawan?


"Hang tak balik kampung ke?" tanya Kak Som menyedarkan aku dari lamunan.


"Nak balik, tapi tak tau bila" jawabku


"Ooo, hang ada bagi tau Cikgu Sham ke, yang akak reti ngurut?"


"Kenapa kak?" tanyaku pelik


"Tak la, kelmarin dia ada tanya akak. Akak tanya dia balik dia dapat tau dari mana, dia kata hang bagitau"


"Hehehe, memang Farah bagi tau pun, akak jangan marah naa"


"Tak dak la nak marah"


"Dia ada minta akak urut dia ke?" soalku teruja. Kalau la ya, bertuah la Kak Ros dapat urut Cikgu Sham.


"Tak pun, dia tanya ja"


"Kalau dia minta urut, akak nak urut ke?"


"Tengok la, kalau beriya dia nak, kalau dia tak segan, akak OK je, dah memang keje akak" jawab Kak Som selamba.


"Urut batin sekali?"


"Ishh, hang ni...hat tu akak tak janji, sebab dah lama akak tak urut batin. Last akak urut, laki kawan hang tu la" jawab Kak Som.


Selepas makan tengah hari bersama di rumah Kak Som, aku meminta diri untuk pulang. Kelibat Cikgu Sham masih tidak kelihatan sewaktu aku pulang. Mana perginya. Tetapi, kenapa mesti aku ambil tahu? Ahh, adakah aku sudah jatuh hati padanya. Tak mungkin, mana mungkin, dia suami orang, aku telahpun bertunang. Itu semua mainan perasaan.


"Assalamualaikum cikgu, Cikgu takde kat rumah ke tadi, saya ke rumah Kak Som, tengok kereta cikgu takde" aku memberanikan diri mengwhatsapp Cikgu Sham apabila tiba di rumah.


Aku tak tau mana datangnya keberanian itu, memulakan whatsapp dengannya, sedangkan sepatutnya aku berwhatsapp dengan tunangku. Mungkin perasaan marah masih belum reda, dan dia pun tidak whatsapp aku pun sejak peristiwa itu. Malas aku nak mulakan dulu.


"Waalaikumussalam Cikgu Farah. Ye, saya keluar bawak Adam jalan-jalan. Bagi dia hepi sikit, asyik dok umah je" balas Cikgu Sham setelah agak lama aku menantikannya.


"Ooo, ingatkan cikgu balik kampung"


"Tak la, kat kampung pun takde sapa, mak ayah gi umah adik saya. Mak ayah mentua pulak, gi umah anak dia yang lain. Saya dok sini je la cuti ni"


"Oo, macam tu, saya pun cadang nak balik, tapi tak tau bila, mungkin esok lusa kut" jawabku.


"Nanti kalau balik, jaga diri tau, hati-hati memandu, kirim salam kat mak ayah"


"InsyaAllah cikgu"



*****************



Perjalanan pulang dari kampung, kurasakan singkat. Sepanjang empat hari di kampung, dapatlah aku melepaskan kerinduan pada ibu ayahku, pada suasana kampung. Namun, kegiranganku pulang ke kampung tidak sama semasa aku kecil dan masih bersekolah, pada waktu itu ramai rakan seusiaku masih di kampung. Kini, masing-masing membawa diri dan haluan masing-masing, berkerja di bandar, di KL, berhijrah, da nada juga yang telah berkahwin lalu mengikut suami. Hanya pada Hari Raya aku dapat bertemu mereka, itupun kalau mereka pulang ke kampung. Zaman kanak-kanak dan remaja adalah zaman meyeronokkan di kampung. Semua orang berasakan begitu. Peredaran zaman, pertambahan usia dan kemajuan teknologi telah merubah segalanya.


"Assalamualaikum kak, ada di rumah tak?" soalku menelefon Kak Som ketika keretaku memasuki Sungai Petani.


"Ada, kenapa Farah?" soal Kak Som


"Farah ingat nak singgah umah akak sebelum balik umah" jawabku


"Farah dari mana?"


"Kampung, nak jumpa akak dulu kalau boleh"


"Mai la, akak ada ni"


Aku tiba di rumah Kak Som, dan seperti biasa, aku melihat rumah Cikgu Sham, keretanya tidak kelihatan. Sebenarnya jauh di sudut hati, aku ingin menemuinya, Kak Som hanya alasanku sahaja. Namun, sia-sia, Cikgu Sham tiada di rumah. Kecewa juga kurasakan, aku sendiri tak tau mengapa aku jadi rindu padanya, sedangkan aku dengan dia tiada apa-apa hubungan, hanya pernah keluar sekali sahaja, itu pun secara tidak sengaja.


Ketibaanku di sambut mesra oleh Kak Som. Anak-anaknya bersalaman denganku, lalu bergegas ke luar. Kak Som menyatakan yang mereka ingin ke padang bermain bola bersama rakan. Bila ku lihat jam, dah pukul lima lebih. Aku tak sedar yang aku sampai pada waktu begini. No wonderlah, Cikgu Sham pun tiada di rumah, mungkin dia membawa anaknya bersiar-siar.



"Mak ayah kirim salam kak"


"Waalaikumussalam" jawab Kak Som. "Depa sihat ka?"


"Alhamdulillah kak, semua sihat" balasku. "Akak sihat?"


"Sihat" jawabnya pendek. "Balik kampung tak habaq pun" sindirnya


"Tak dan nak bagitau, mak call hari tu suruh balik dan dan tu jugak, tu yang tak sempat nak bagi tau akak tu, hehee....jangan marah na" jelasku memujuk.


"Patut la sengap je 3-4 hari takdak berita"


"Hehee, akak amacam, buat apa je?"


"Akak biasanya, keja, bukan macam hang ada cuti panjang" jawabnya. Aku boleh plak lupa yang Kak Som keje Pejabat Pos.


"Ada ramai orang ngurut tak?"


"Tak dak sangat pun"


"Ooo..."


"Haaaa....!!"


"Kenapa kak?"


"Akak ada urut Cikgu Sham kelmarin"


"Hah!, ye ke kak...."jawabku spontan teruja.


"Hang punya pasal dia, dok habaq kat dia yang akak reti urut, hari tu dia tanya, akak pun tak leh nak kata apa. Akak ngaku la. Pastu dia minta urut" jelas Kak Som


"Dia urut apa kak? Tanyaku lagi excited. "Batin ke?"


"Hang ni, tak abis-abis dengan batin"


"Ye la, dah tu dia nak urut kenapa?"


"Dia kata dia lenguh-lengih badan, dia cakap dia dah lama tak kena urut, dah bertahun dia cakap"


"Ooo, macam tu. Masa tu siang ke malam?"


"Masa dia tanya tu, akak baru balik keja. Akak suruh dia datang malam lepas isyak sebab nak siapkan makan malam anak dulu"


"Anak dia? Dia bawak ke"


"Tak, dia kata dia minta pengasih dia tengokkan sekejap"


Kenapa aku plak yang excited bila dapat tau Kak Som urut Cikgu Sham. Beriya-iya aku tanya macam-macam. Jeles rasanya sebab Kak Som dapat pegang badan Cikgu Sham, dapat urut Cikgu Sham. Tapi, aku positifkan diri, yang Cikgu Sham datang untuk berubat, dan Kak Som lakukan atas dasar tugas dan tanggungjawabnya.


"Akak urut satu badan le ye?" sambungku lagi


"A'aa, satu badan, mcam biasa yang akak urut orang lain jugak"


"Ooo..."


"Bila dah abis urut tu, dia tanya akak pasal urut batin, terkejut gak akak"


"Dia tanya macam mana?"


"Dia tanya boleh ke akak check batin dia, dia kata dia tak pernah urut batin langsung sebelum ni"


"Akak kata apa?"


"Akak cakap boleh, tapi akak bagi tau yang dia kena telanjang. Dia kata OK, pastu akak buatlah macam akak urut laki kawan hang tu"


"Batin dia OK ke kak?"


"OK je, tapi batang dia besar, belum tegang pun dah besar, tak macam laki kawan hang tu"


"Tapi akak memang urut masa batang tak tegang kan?"


"A'aa, angin banyak gak, jenuh jugak akak nak keluarkan angin tu, nak betulkan urat saraf bahagian ari-ari dia, belah bawah kelangkang dia tu"


"Ye la, dia dah lama tak buat, dia bukan ada bini"


"Tu akak tau, akak pesan kat dia gak, jangan simpan lama-lama, nanti sakit. Kena keluarkan jugak. Dia cakap memang dia ada melancap, tapi jarang sangat"


"Ermm..." jawabku. Berdenyut rasanya dia cipapku mendengar cerita Kak Som.


"Batang dia sihat, normal. Air mazi banyak keluar masa akak urut"


A'aa, akak pernah bagitau, kalau normal memang keluar air tu time urut"


"Ingat pun. Laki kawan hang tu, tiga kali urut baru OK"


"Lama tak akak urut dia"


"Lama gak, sebab dua kali urut, satu urut badan, satu batin. Berejam gak"


"Penat la akak"


"Dah biasa Farah, cuma akak lama tak urut batin ni"


"Akak tak minta dia tegangkan batang ke, macam laki kawan Farah tu"


"Minta, lepas abis semua, akak suruh dia bagi tegang. Memang besaq Farah, panjang. Akak tengok berurat je. Akak rasa, dalam banyak-banyak akak urut, dia la yang paling besar kut"


"Ye kak kak" teruja aku mendengar, terkemut aku meneguk air liur mendengar pengakuan Kak Som. "Abis tu, akak tak tergoda ke?"


"Ishhh hang ni, nak tergoda apanya?"


"Ye la, dah tengok besar panjang macam tu....hehehehe"


"Gatai hang ni....hehehee" Kak Som menampar bahuku.

.

.

....BERSAMBUNG

.

.

.

Continue Reading

You'll Also Like

12.9K 1.1K 56
Ember's revolutionary powers are sealed in a girl with whom he lost contact with for thirteen years and who also doesn't exist - at least, not in the...
166K 7.4K 27
To find Wèi Yīng, Lán Wàngjī has to find himself and he unknowingly has thirteen years to wait.
Shadows By TJ

Fanfiction

92.8K 2.8K 52
Anastasia Dakota Forbes Montgomery is the younger sister of Addison Montgomery. Anastasia has a tough relationship with her family and is tired of be...
55.7K 467 13
Mengisahkan seorang pelajar sekolah menengah bernama Nurul Fatihah Asqilah yang telah diculik oleh penjahat, dan bersamanya juga ada seorang wanita y...