הזוכים

420 36 250
                                    


הגיע הרגע לו חיכיתם - פרסום שמות הזוכים!

אך לפני כן, חשוב לי להדגיש כמה דברים:

• חלק מהזכיות בבחירת הקהל יכולות להיראות לא הגיוניות, אבל רק זכרו - מתבצעת הרבה עבודה מאחורי הקלעים. מאחר ורק ספר אחד של כל כותב יכול לזכות בפרס כלשהו (בחירת הקהל או בחירת המאל) היו הרבה חישובים ועיקופים שהייתי צריכה לבצע על מנת להגיע לכך. בנוסף, חלק מהספרים נמחקו במהלך התחרות, לכן ההצבעות להם לא נחשבו.
• במקרה ולא זכיתם בפרס המאל, זה לא אומר שאינכם כותבים טובים! הייתי מחויבת לקרוא רק את שלושת הפרקים הראשונים של ספרכם. יכול להיות שכתיבתכם השתפרה מאז, או שהפרקים הראשונים לא העבירו את תוכנו של הספר בצורה מספקת. לא יכלתי לקרוא את כל הספר של כל אחד מכם, אחרת לא הייתי מספיקה.
• לאחר בעיות טכניות בספירת ההצבעות, הגעתי למסקנה שהדרך לתקן אותן היא להוסיף זוכה בקטגוריית ה׳על טבעי/פנטזיה/ערפדים/מתח/אקשן׳, לכן יש שני זוכים בבחירת הקהל בקטגוריה זו בלבד.
• בבחירת המאל יש קטגוריות שלא מופיעות בכלל (כלומר, אין זוכים) וקטגוריות בהן יש יותר מזוכה אחד. אני חייבת לציין כי היה מאוד מאתגר לבחור אילו ספרים יזכו ואילו לא, והיו התלבטויות רבות בעניין. כאן מופיעות הבחירות הסופיות, אך הרבה מאוד ספרים כמעט זכו, או כמעט נפסלו. בסופו של דבר, הכל מתקשר לשלושת הפרקים הראשונים, לכן אני שוב מזכירה - גם אם לא זכיתם, אין זה אומר שספרכם או כתיבתכם לא טובים.
• העבודה על התחרות היתה קשה, ודרשה הרבה זמן ומאמץ (בעיקר בחירת המאל). אודה לכם אם תעקבו אחרי המשתמש הזה והמשתמש הפרטי שלי - Mal6296 - אם אתם מעריכים את העבודה שלי והתוצאות, וכמובן - למקרה שבשנה הבאה, אחליט לערוך אותה שוב.

________________

ועכשיו, לזוכים:

הזוכים ב׳בחירת הקהל׳:

קטגוריה: רומנטיקה

הספר הזוכה: ‏Beauty & Geek.
מאת: EdenFitoussi

קטגוריה: ספרות חובבים

הספר הזוכה: ‏Dance With The Pain.
מאת: -YoungForever

קטגוריה: סיפור קצר

הספר הזוכה: ‏Bella Rose.
מאת: 44A511

קטגוריה: על טבעי/פנטזיה/ערפדים/מתח/אקשן

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The RandoMal AwardsWhere stories live. Discover now