Girl Called Keva

716 5 0
                                    


GIRL CALLED KEVA karya Wattys Aperson

Mengisahkan tentang Keva yang hidupnya terjerumus ke dalam kancah maksiat sumbang mahram sejak masih kecil lagi. Karya ini kami pilih berdasarkan isu yang sangat serius di kalangan masyarakat kita mahupun masyarakat luar. Isu yang seringkali membuatkan orang awam rasa jengkel bila terbaca, tertahu, terlihat di mana-mana. Sungguh, isu ini perlu diambilberat agar ianya tidak terjadi di dalam keluarga kita sendiri, rakan-rakan dan orang sekeliling. 'Penyakit' ini perlu kita sama-sama banteras agar tidak lagi berlaku di hadapan mata kita lagi. Tapi, kepada yang belum pernah alami, lihat dan tahu... ketahuilah bahawa ianya ADA. Mungkin ada mangsa yang memilih untuk mendiamkan diri memandangkan ianya melibatkan perasaan takut dan malu.

Karya ini, ada beberapa bahagian yang mungkin sensitif kepada para pembaca. Kami harap, sama-samalah kita semua ambil yang baik dan jauhi yang buruk. Dalam karya ini, ada terlalu banyak ilmu yang akan kita pelajari. Ianya bukanlah hanya satu kisah kosong tanpa ilmu dan pengajaran.

#OnlineSahaja

Untuk tempahan, boleh mesej kami atau whatsapp kami di talian 0196591081. Harga promosi hanya sah sehingga 31 Julai 2019 SAHAJA.

 Harga promosi hanya sah sehingga 31 Julai 2019 SAHAJA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tempahan Dibuka SekarangWhere stories live. Discover now