3

56 7 1
                                    

"Aaaa,, kamu ni Nieya.. tak cukup disekolah.. sekarang di rumah pun kamu nak skodeng Baekkie?" Soal Tuan Byun dengan nada yang kononnya tegas

"Mianhae tuan.. Saya janji saya buat kerja and tak skodeng Baekk.." Ucapan maaf Nieya diikuti dengan gelak tawa tuan Byun yang menyebabkan Baekhyun keluar dari biliknya kerana terdengar akan kekecohan yang berlaku dihadapan biliknya sebentar tadi..

"Appa.. Apa bis.... Eh Kau.. Apa kau buat kat sini hah? cakap?" Ayat Baekhyun yang tak habis itu disambung dengan Persoalan yang agak kasar kepada Nieya dan Mujur sahaja Tuan Byun disitu kalau tak dah kena lanyak agaknya si Nieya...

"Dia Partime kita.. Selama 2 Bulan Summer break ni" jelas Tuan Byun

"BWOOOOOOOOOOO!?????"

••

Sudah 2 Hari Nieya menjalankan tugasnya dirumah Baekhyun... Dek kerana sudah membiasakan diri..

Plash!".

"Damn... Air ni time aku buat kerja la nak tumpah" Mop didalam stor diambil utk mengelap lantai yang basah kerana air yang tumpah.. Sedang Asyik mengemop Nieya tidak menyedari Akan kehadiran Baekhyun dibelakangnya dan Teruskan perjalanan untuk menyimpan semula mop .. Dengan Tak sengaja Air sabun yang mungkin tidak habis dilap menyebabkan Nieya tergelincir lantas Baekhyun yang dibelakangnya menyambut..

MATA BERTENTANG MATA...

"Aaah Ahhh Ahhh bangun,Bangun,Bangun.... Yahhh Kau ingat kau princess ke hah? Tau Tak berat acah nak tergelincir bagai..."

TO BE CONTINUED... MAAF HAMBAR. AUTHOR KEKERINGAN IDEA😭

amanieybalqis

Miss Chubby ft Byun BaekhyunWhere stories live. Discover now