Budak 13 tahun

57.2K 137 31
                                    


Aku termenung sendirian. Aku teringat kembali kisah yang berlaku kepadaku seminggu yang lalu. Aku tak sangka budak-budak lelaki usia 13 tahun telah mempunyai nafsu seks seperti orang dewasa. Mungkin kerana mereka telah terdedah dengan vcd lucah yang berleluasa dijual di pasar-pasar malam dan kedai-kedai menjual cd. Aku juga seperti tidak percaya tindakan mereka persis lelaki dewasa. Agaknya aku telah dijadikan sasaran percubaan mereka.

Aku berusia 35 tahun dan mempunyai seorang anak lelaki berusia 13 tahun. Bagi seorang ibu yang sudah berusia 35 tahun, aku merasakan diri ku masih bergetah dan ramai yang meneka aku baru memasuki usia awal dua puluhan. Tubuh badanku yang menarik sering menjadi perhatian dan jelingan kaum lelaki apabila bertembung di khalayak ramai, tidak kira tua atau muda, termasuklah rakan-rakan sekolah anakku.

Pada suatu hari, sedang aku berada di rumah sendirian dan anakku berada di rumah kawannya, tiba-tiba pintu rumahku di ketuk. Apabila aku membuka pintu, aku dapati tiga orang budak lelaki, kawan-kawan anakku dari sekolah. Ah Chong, Karim dan Baldeev berbangsa Sikh. Aku memberitahu mereka yang anakku tiada di rumah dan mungkin akan pulang lewat petang. Baldeev melangkah masuk dan di ikuti oleh yang lain. Aku berkata,

“Kan Auntie dah kata dia tiada, kenapa kamu masih berdegil?”.

Ah Chong memegang tanganku seraya berkata,

“Mungkin kami boleh beramah-mesra dengan Puan Dewi?”.

Terpegun aku mendengarkannya.

“Apa kamu kata?” tanya ku sambil merentap tanganku dari genggaman Ah Chong.

Aku berundur setapak dan menunding jari ke arah pintu lalu berkata,

“Keluar! keluar kamu semua”.

Mereka saling berpandangan sambil tersenyum seolah-olah tidak menghiraukan kata-kata ku.

Tibatiba Baldeev merangkul pinggangku dari belakang dan menutup mulutku dengan tangannya. Karim memberi arahan,

“Bawa dia ke bilik tidur”.

Mereka bertiga mengheretku ke bilik dengan mudah sekali. Aku cuba meronta dan menjerit tetapi usahaku itu sia-sia sahaja. Mereka mencampakkan aku ke atas katil lalu Baldeev mengikat tanganku ke bucu katil. Sedang Baldeev mengetatkan simpulan ikatan, Karim dan Ah Chong masing-masing sedang menanggalkan baju dan kainku. Karim membuka butang bajuku satu-persatu.
Aku merayu,

“Tolonglah! Jangan di apa-apakan saya”.

Karim tidak mempedulikan rayuanku sebaliknya dia terus mencekup lalu meramas buah dadaku yang masih dibaluti colai. Tangannya meraba belakangku bagi membuka cangkuk colai ku. Coliku tertanggal dengan mudah dan dadaku yang putih dan tegak menggunung kelihatan jelas. Ah Chong pula menyingkap kainku lalu melondehkan seluar dalamku. Mereka kemudiannya berdiri tegak sambil memandang ke arah tubuh yang tidak dibaluti walau seurat benang pun. Kemaluanku yang ditumbuhi bulu-bulu halus menjadi sasaran tiga pasang mata.

Tiba-tiba Ah Chong membenamkan mukanya ke kangkangku. Dia mencium dan menjilat kawasan laranganku dengan rakusnya. Apabila Ah Chong mengangkat muka, Karim pula menggantikan tempatnya. Lidahnya yang kesat menunjal-nunjal kelentitku. Aku merasa sungguh malu bila kurasakan diriku makin basah dan kakiku terbuka luas, seolah-olah menikmati perlakuan sumbang ini. Airmataku mula bercucuran dan aku merayu supaya di kasihani. Rupanya rayuanku itu menjadikan mereka lebih ganas.

Suara ketawa mereka memukul-mukul gegendang telingaku. Kemudian Ah Chong dan Karim masing-masing meramas dan menyonyot buah dadaku sambil Baldeev menjilat kemaluanku.

Oleh kerana mereka bergerak seiringan, aku merasakan tubuhku bergetar menahan kelazatan yang datang dari segenap sudut. Sejak aku berpisah dengan suamiku dua tahun lalu, inilah pertama kali aku dibelai lelaki sungguhpun mereka hanya budak-budak remaja.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Budak 13 tahunWhere stories live. Discover now