Literature Late Class

Od Its-just-me-again

2.6K 212 45

״שוב איחרת, העלמה קרטר.״ ״או שכולם פשוט הגיעו מוקדם, מר גריי לא זוכרת את השם משפחה שלך.״ שיעור ספרות היה השיע... Více

0.0
0.1
0.2
0.4
0.5

0.3

345 28 3
Od Its-just-me-again

התעוררתי בזכות השעון המעורר שלי, שהיום דווקא כן עבד. הידד לך, קנדל.

זו הפעם הראשונה מתחילת השנה שקמתי ב7 וחצי בדיוק. זה מדהים באמת, צריך למסגר את הרגע הזה ולתלות על הקיר. מצד שני עדיף שלא, השיער שלי נוראי בבוקר, עם כמה שהוא חלק, בבוקר עדיף שלא תסתכלו עליו.

נכנסתי למקלחת. כשיצאתי לבשתי חולצה לבנה וג׳ינס סקיני שחורים, עם טימברלנד.

בכל מקרה, בדיוק כשציחצחתי את שיניי נזכרתי שלא הכנתי שום שיעורי בית אחרים מלבד בספרות. זה ראוי לשבח.

חייבת לספר על זה למר גריי משמו היום, הוא כלכך יתגאה בי.

כשיצאתי מהבית השעון הראה 8:10. אני עומדת להגיע בזמן! הידד כפול.

בנסיעה באוטובוס שמתי אוזניות, נותנת למוזיקה להרגיע אותי. ׳היום המסיבה׳ חשבתי לעצמי והגברתי את המוזיקה.

עם כמה שאני נראית בעלת ביטחון, חצופה, אחת כזו שרוקדת במסיבות וזורמת, אני ממש לא. בחייכם, אני עוד בתולה. אתם יכולים לצחוק עכשיו. כן... לא.

כשהגעתי לביה״ס השעה הייתה כמעט 8:30.. השיעור מתחיל בכל רגע.

מיהרתי להגיע לכיתה. השעה הייתה טיפה אחרי וחצי כשנכנסתי, נעמדת בפתח הדלת. ותאמינו או לא, מר גרי משהו המדוייק זמנים הזה הקריא כבר שמות.

לפתע הרגשתי מאחורי דחיפה קלה. ״זוזי,״ שמעתי קול אומר בתוקף וגב של ילד ממשיך למקומו בכיתה. אוקיי זה היה חצוף.

״מי אתה חושב שאתה?״ קראתי אחריו ועיקמתי את אפי, אותו הילד בדיוק התיישב במקומו בחיוך שחצן, אך לפני שפתח את פיו מר גרי משהו שם לב לקיומי, סוף סוף.

״הו, העלמה קרטר, שוב איחרת.. א--״

״אוקיי דבר ראשון, גרי..״

״זה מר אדמונס..״

״מה זה משנה?״ גיגלתי את עיניי והמשכתי. ״דבר ראשון, מר גרי משהו, אל תעצבן אותי על הבוקר. דבר שני, אני לא היחידה שאיחרה,״ אמרתי, מביטה באותו ילד שגלגל את עיניו לכיווני באותה נימה שחצנית. ״ודבר שלישי, זין על בית ספר. זין על איחורים. וגם זין עלייך, גרי משהו!״ פרקתי בכעס. צחוק נשמע בכל הכיתה. לא ידעתי שזין זו מילה כזו מצחיקה. פרצופו של גרי משהו נהפך לרציני מאוד.

״עופי מיפה לחדר המנהל,״ הוא אמר בשקט.

״מה?״ שאלתי. את האמת שהדבר השלישי נפלט לי, בכלל התכוונתי לומר משהו אחר אבל שכחתי, לכן קיללתי. רק בגלל זה, נשבעת.

״אמרתי שתעופי לחדר מנהל!״ עכשיו הוא צעק, פניו אדומות והכיתה כולה השתתקה במבוכה.

ראיתי את קורטני מביטה בי במבט מרחם, ואת אותו ילד שדחף אותי ממש ממש שמח. איכס, מתחשק לי להקיא מימנו, ואני בכלל לא יודעת מי הוא-לא שאכפת לי, כן?

כשיצאתי מהכיתה, לפני שסגרתי את הדלת הכי חזק ובעצבנות שיכולתי, שמעתי אותו קורא: ״והשם הוא זאק בייב!״
הייתי צריכה לומר לפני: ׳ואם כבר מדברים על החמור..׳ חהחה.

כשהגעתי לחדר מנהל, לא חששתי בכלל.

אני לא ילדה כזו טובה, כמו שכבר שמתם לב.. ואני נוטה להסתבך דיי הרבה.. אני מקבלת הרבה הערות על הפרעות ומידיי פעם גם השעיות, לא שזה מפריע להורים שלי בכלל.

בכל מקרה, כשהגעתי לחדר מנהל הייתי בפול ביטחון, לוקחת פתק הרשמה על הפרעה וחוזרת, פשוט מאוד.

אך זה לא קרה בדיוק כמו שציפיתי.. פניתי למזכירה שהפנתה אותי לסגן המנהל, שהפנה אותי למנהל. התבזבז לי על זה גם חלק מהשיעור השני, לא שאני מתלוננת אני כנראה הילדה עם הכי הרבה מזל בעולם הזה. חהחה.

מסתבר שהמנהל חזר מישיבת מנהלי בית ספר או משהו כזה בצפון.. לכן חיכיתי לו כל כך הרבה זמן.

לבסוף נפגשנו, הוא קיבל את פניי בסבר פנים קשוח.

״ובכן, כבר ידעתי שתעשי צרות מהפגישה שלנו שבוע לפני תחילת הלימודים.. אבל לא הימרתי על השבוע הראשון, אני מודה..״ הוא פתח. וואו, תודה?

״אבל, אני לא רוצה לתת לך הערת התנהגות. אני רוצה שנתחיל ביד ימין,״ אמר. רגע זה לא רגל ימין? נו, לא חשוב.

״למה אתה מתכוון? אתה לא יכול לתת לי ללכת וזהו?״ שאלתי, עוצרת גיגול עיניים שכמעט הגיע. זה מנהל בית הספר שלך, קנדל. טיפה כבוד?

הוא צחק בנינוחות, סבר פניו כבר לא רציני כלכך.

״תשמעי, קנדל.. אני יכול לקרוא לך ככה נכון?״ שאל והינהנתי.

״אני אדבר איתך נטו, קנדל. הציונים שלך לא בשחקים, הם דיי גרועים אפילו. אני מסתכל על כל התעודות שלך, והכל מתחת ל70, ויש כאלה שאפילו מתחת ל30..״ הוא גירד את זקנו האפור, ״תוכלי להסביר זאת?״

״אני פשוט לא אוהבת ללמוד.״

״קנדל, גם אני בתור נער בגילך שנאתי לימודים. אומר לך את האמת- תמיד קיבלתי מספיק״ הוא חייך, החזרתי חיוך מאולץ. הוא עומד לחפור לי על נעוריו עכשיו? ״אבל אז גיליתי את זה,״ הוא אמר לפתע והניח על השולחן בינינו עלון שנראה כשל סוג של חוג.

״מה זה?״ שאלתי ועיקמתי את אפי. על העלון היה כתוב ״כותבים ונהנים״.

״חוג שקיים עוד מימי נעוריי. הקורס משלב כתיבה, קריאה, משולב בנושאי לימוד אחרים.. פגישה עם סופרים ומחזאים והצגות. הוא לא עולה הרבה ופעיל בימי רביעי לאחר בית הספר מהשעה 16:00-18:00. אני חושב שיש לך פוטנציאל אדיר.״

  ״למה אתה חושב כך?״ שאלתי בנימה לגלגנית ונשענתי אחורה על הכיסא שלי.

״מר אדמונס הראה לי את תקציר הסיפור השנתי שלך בספרות אתמול בערב, אני חייב לומר שמאוד התרשם, וגם אני.. אני חושב שזה יכול להתפתח למקום מאוד יפה,״ הוא אמר ולגם מכוס הקפה שלו. התרשם? התרשם מימה בדיוק?

צחקתי. ״אני חושבת שיש לך טעות. אני שונאת לכתוב ולקרוא. למעשה, שיעור ספרות הוא השנוא עליי.״ אמרתי ללא בושה, מביטה אל תוך תכול עיניו של מנהל בית הספר הזקן שלי. הייתה שתיקה למשך כמה שניות. לבסוף הוא אמר: ״אני חושב שכדאי שלפחות תשקלי את הרעיון..״ הוא החזיק בעלון וניסה לתת לי אותי. דחיתי אותו.

״לא, אין צורך, תודה. אני מוותרת.״

״תשקלי לפחות..״

״אני לא רוצה, באמת.״ אמרתי בהחלטיות, התחלתי כבר לאבד קצת סבלנות. איזה עקשן באמת.

הוא הרים גבות ולבסוף וויתר ונאנח בעייפות.

״ובכן, אז אני מוותר לך להפעם.. אבל רק כי זהו השבוע הראשון ללימודים, מובן?״ שאל בחדות. הינהנתי וקמתי ללכת, אומרת ״ביי״ ביציאה.

כשחזרתי כבר הייתה אמצע ההפסקה, וחיפשתי במבטי אחר קורטני, כשלפתע ראיתי אותה, יושבת על ספסל לייד כמה ילדים שדי הספקתי להכיר.

״הי,״ אמרתי כשבאתי, מתיישבת במקום פנוי ליד קורטני.

״הו, היי קנדל! בדיוק דיברנו על המסיבה היום בערב!״ היא קראה אלי באובר התלהבות. וואו, כנראה ממש עושים היסטריה ממסיבות פה, הא?

״מה אני אלבש בכלל?!״ אחת הבנות, שנדמה לי ששמה הוא בת׳ התלוננה. כל שאר הבנות הינהנו בהסכמה.

״עקבים עם מחשוף או בלי?!״ אחד מהבנים, שלא זכרתי את שמו חיקה את טון קולה של בת׳. הבנים צחקו והיא נתנה  לו מרפק קטן וגלגלה את עיניה, היא מוצאת חן בעיניי.

 ״אוי, שתוק כבר אד. שאני לא אתחיל לדבר.. אז איזה עגיל תשים לכבוד הערב בזין שלך?״ היא שאלה בחיוך וכולם צחקו חוץ מימני.

״הי, אמרתי לך שהורדתי אותו משם כבר!״

״אז אולי תראה לנו?״ היא חייכה במתיקות ועוד גל צחוק עבר בין כולם, גיכחתי. הם חרצו לשון אחד לשנייה אך לבסוף גם מעט גיכחו. לפי דעתי הם יכולים להיות זוג ממש חמוד.

״הי, מה דעתך שתבואי אלי היום הביתה ונתארגן ביחד? גם בריאנה באה,״ קורטני הציעה לי לאחר כמה זמן כשכול השאר דיברו ביניהם על נושאים אחרים. הינהנתי. זה רעיון טוב, אני גרועה בהתארגנות, ובטוח הייתי מאחרת אם הייתי מתארגנת לבד.

״הו, ואני חייבת להכיר לך מישהו.. בערך כמעט היחיד שגם רווק וגם חתיך..״ לחשה לי וצחקקה.

״אז למה את לא מתחילה איתו?״ שאלתי בחשדנות.

״קנדל, טיפשונת שכמותך. יש לי כבר קראש. אני יותר בקטע של לשדך אחרים,״ היא קרצה לי. גיכחתי.

״נו, אז מי החתיך הרווק הזה בכלל?״ שאלתי.

״ואם מדברים על החמור.. הנה הוא מגיע, תראי בעצמך.״ היא אמרה והצביעה על דמות שהתקרבה אלינו. בהתחלה אני לא מבינה מאיפה היה מוכר לי, אך לאחר כמה שניות הכל היה מובן.

״זאק?!״

״ילדה מאחרת שאומרת הרבה זין משיעור ספרות?!״

מטרה:

15 הצבעות

5 תגובות



Pokračovat ve čtení

Mohlo by se ti líbit

8.5K 972 34
*הסיפור הוא על אחת הדמויות מ- IN MY BLOOD לכן ממליצה לקרוא קודם אותו.* ההרגשה הכי נוראית היא לראות את אהוב ליבך עם אחרת. זה בדיוק מה שעיניי רואות...
139K 5.8K 40
הוא היה בשבילה הכל והיא הייתה בשבילו הכל אך הוא עזב אותה והיא נשארה לבד , היא ושני תינוקות בבטנה. "אתה עזבת אותי בלי שום דבר להיאחז בו!״ אמרתי בכאב...
673K 33.5K 64
"מייגן חכי! זה לא מה שאת חושבת!" הוא צעק ואחז בזרועיי גורם לי לעצור. "אז מה זה היה?! סתם התערבות מטופשת זה מה שהייתי בשבילך?! אני סיפרתי לך דברים שלא...
35.1K 806 55
הוא היה מכה אותי חזק על גופי העירום כדי לגרום לי לסבל,כדי להוציא את התסכול שלו עליי. אני שונאת אותו,הוא הפך אותי לזונה שלו. כבר 3 חודשים שלא ראיתי את...