weebypeaches

How do you guys feel about like age gap stuff? I’m thinking of writing some but let me know!

-Bokuaka_Lovechild-

@weebypeaches Oooh that sounds kinda interesting
Reply

weebypeaches

@Ouni_the_Daimonas I was thinking of doing like younger Hizashi (like 19 or 20) meeting like water nymph Shota whos 1,000 years old or around that and I won’t say anything further lol
Reply

-Bokuaka_Lovechild-

@weebypeaches I mean, if its not a weird age gap I think its fine? As long as its not illegal or weird (like a 50 year old with a 19 year old?) Then I say its fine.
Reply

weebypeaches

How do you guys feel about like age gap stuff? I’m thinking of writing some but let me know!

-Bokuaka_Lovechild-

@weebypeaches Oooh that sounds kinda interesting
Reply

weebypeaches

@Ouni_the_Daimonas I was thinking of doing like younger Hizashi (like 19 or 20) meeting like water nymph Shota whos 1,000 years old or around that and I won’t say anything further lol
Reply

-Bokuaka_Lovechild-

@weebypeaches I mean, if its not a weird age gap I think its fine? As long as its not illegal or weird (like a 50 year old with a 19 year old?) Then I say its fine.
Reply

weebypeaches

Valentine’s Day is coming up, anything specific you want me to write?!✨

yohikanama

@ weebypeaches  Thank you so much! . I will wait for your new story.
Reply

weebypeaches

@yohikanama I might do this one, I tried writing the other idea three times and it just turned out meh, sorry to disappoint anyone... I will try to write it another time✨
Reply

yohikanama

@ weebypeaches  hi, i know it late but i have an idea about erasermic. It is Valentine and they doesn't 'have fun' for ages (1 week;). They go to a party and mic costume kinda hot do it make Sho exciting. After, they get home and mic give him a lap dance ;) and...you know . You can write it or not, it is ok! I still love ya! By the way, i ship mic is a bottom and sorry for bad grammar. Thank you!
Reply

weebypeaches

If you don’t like something don’t read it!!! I love writing different things, and those are things I enjoy! If your about to comment on one of my stories saying “I like x, but I don’t like y” DO NOT COMMENT! I even put tags so you know what your reading?!?!
          Anyways I will be continuing to write stories I like

Pearl_Clouds

dude----that pfp is basically my google pfp...but just the heart lol.
          
          its asexual and biromantic :/

Pearl_Clouds

@weebypeaches and anyway, my acc is basically...so dead lol. way too old, I barely use it haha. idk why I even have an email anymore.
Reply

Pearl_Clouds

@weebypeaches uhm, okay? I was just saying I liked it lmao
Reply

weebypeaches

@Pearl_Clouds sorry but I edited this myself and I made this a year ago when I made this account a year ago
Reply

weebypeaches

Happy Halloween, Strange Host will most likely finished with 5 parts (5th part will be the epilogue most likely) Enjoy your day