w0nderwriter

hi guys / readers of my marvel series! fun question: what’s your favorite pairing with riley?
          	
          	i think the most popular ones from what i’ve gathered from the comments are riley/nat, riley/tony, and riley/bucky <3 i think riley/clint and the riley/steve/thor trio are super underrated though! 

moonyschocolate8

@w0nderwriter it has to be Riley/Nat or Riley/Tony 
Reply

w0nderwriter

@audreysanders009 they’re such a fun trio <3
Reply

audreysanders009

@w0nderwriter it has to be Riley/Peter/ roman for me
Reply

w0nderwriter

hi guys / readers of my marvel series! fun question: what’s your favorite pairing with riley?
          
          i think the most popular ones from what i’ve gathered from the comments are riley/nat, riley/tony, and riley/bucky <3 i think riley/clint and the riley/steve/thor trio are super underrated though! 

moonyschocolate8

@w0nderwriter it has to be Riley/Nat or Riley/Tony 
Reply

w0nderwriter

@audreysanders009 they’re such a fun trio <3
Reply

audreysanders009

@w0nderwriter it has to be Riley/Peter/ roman for me
Reply

fckinbiblicalmate

https://vm.tiktok.com/ZMNs2WGPv/?k=1 ruined my life when riley stark is even infiltrating my fyp because all it thought in watching this was “riley xoxo” and inserted her into the damn edit. what have you done? 

fckinbiblicalmate

@w0nderwriter ITS EVERY MOVIE, EVERY SHOW (EVEN IF SHE ISNT WRITTEN IN IT SHES MENTIONED IN MY HEAD) ITS A PROBLEM, AND NOW ITS MY TIKTOK LIZA I LOVE THIS
Reply

w0nderwriter

i’m so glad we’re in this together because i do the same damn thing 
Reply

w0nderwriter

I LOVE THAT 
Reply

w0nderwriter

wattpad putting ads in every other corner of the app is easily my 13th reason 

_callmeRae

@ w0nderwriter FACTS. I've been using this app since 2014, and it's beginning to be really annoying...
Reply

MURSWRITES

i think its a big reason for the downfall of this apps interaction in term of reader to writer. everyone reads with wifi/data off bc of no ads. but u cant comment on stories w/o internet so like
Reply

w0nderwriter

i just realized that if bts are canon in the mcu, roman probably gets confused with jungkook all the time lmfao

uniquelystiles

@w0nderwriter OMG YEAH he must be like walking down the street and just taking in the fame and autographs but also being so confused 
Reply

Void_Harvelle

@w0nderwriter | I must’ve forgotten about that lmfao. Also if the DC Universe exists in Marvel, some actors that cross over between the two might get confused for the actors that play the DC characters on-screen.
            
            Like Peter might’ve thought, when he saw Vulture for the first time, “That guy looks a lot like Batman.”
Reply

w0nderwriter

MISADVENTURES IN PARADISE has been updated! again!
          
          CHAPTER TWO. A REALLY GOOD LAWYER.
          
          honestly wasn’t expecting to update again so soon, but i’m impatient <3 i think you guys will like this chapter :)
          
          https://www.wattpad.com/1250769873?utm_source=ios&utm_medium=link&utm_content=share_writing&wp_page=create_on_publish&wp_uname=w0nderwriter&wp_originator=cW%2BHPrRvGXTN9pncmUg1oq%2FqtDiVTJ5Bgk0YundfKuDI4AxOXWCvRzk12ViXngXJPxROBATqn1QKbTz5oHGELgcrs%2BZ8Mhk56KWGmjvM1ClwBUHlsujD6sOJr6YQ9FKs

cherushi_ss_agent

We’re impatient too, so thank you  
Reply

w0nderwriter

Thatonepotatohead

@w0nderwriter the press parts were so funny!!and Riley is the queen  of comebacks
Reply

w0nderwriter

i was gonna wait to post this but i’m impatient lol 
Reply

w0nderwriter

WELCOME TO THE MULTIVERSE SAGA BITCHES

w0nderwriter

@Munmun20072003 THE WAY IVE BEEN WAITING FOR THE SECRET WARS ANNOUNCEMENT FOR SO LONG IM SO HYPE!!!! also YES THE WAKANDA FOREVER TRAILER GAVE ME CHILLS. IT’S GONNA BE AMAZING!!
Reply

Munmun20072003

@w0nderwriter hey liza have you watched wakanda forever trailer…it made me emotional ✨
Reply

Munmun20072003

@w0nderwriter Bro AVENGERS THE kANG DYNASTY AND SECRET WARS ….. ughhhhhhhhh can’t wait for it 
Reply

w0nderwriter

to my readers of my spider-man fics, i just wanna say that i’m about to start writing NO WAY HOME if anyone’s been looking for a reason to catch up on misadventures in paradise!! 
          
          shit’s about to get wild, u don’t wanna miss it :)

princesscamillia13

@w0nderwriter I'm scared. But I'm also glad you don't mind altering canon. 
Reply

aestheticangle

I’m scared but very excited to read that act
Reply

cherushi_ss_agent

Author W  I saw your comment on other comment and it terrified me since you commented  “more like enemies to friends to lovers to enemies to strangers” TO STRANGERS?!?! WHAT DO YOU MEAN?!?!! YOU MADE ME SCARED WITH THAT COMMENT!!!! 
Reply