uranusjaeden

im fixing up my layout rn so stuff might be a bit all over the place but pls bare with me <33

uranusjaeden

okay okay but emily lowkey has inspo for a brae braeden lemasters fic bc they’re like no wallows fanfics and there deserves to be so much more pls!! also i have no ideas for a fc but i have a plot so like yeah but don’t get ur hopes up bc legit ill probably lose the inspo soon and it’s gonna be sad for all of us but yeah just felt the need to post that uwu love u all <33

uranusjaeden

idk why it said brae braeden but just go with it, it was an accident 
Reply

uranusjaeden

okay so basically we been knew im dead asf and i honestly am gonna say this right now, i have no inspo for anything right now. school keeps me so busy and keeps me without any motivation and inspo left for any other side things except like small stuff, never enough for a book though. maybe over the summer i will write some things, but i’m not sure. but, i do write poetry often since writing has always been something i enjoy and i get weird urges to do it a lot, so i may release a poetry book soon if anybody would be interested in that! but for now, i’m not going to be posting any time soon but we’ll see in the summer! i love you all! 

uranusjaeden

summer finna be a prime time okay summer gets so boring so 
Reply

uranusjaeden

awww thank youuu im happy to see that u would love to <33 and yeah ikr it sucks having no inspo 
Reply

lim-er-ence

I feel the exact same way tbh
Reply