suleeterzi

Dedemin vefatını birçoğunuz biliyor. Onun için yapmam gerekenleri aslanlar gibi yapıyorum. Tahmin edersiniz ki başımızda kalabalık.(Allah hepsinden razı olsun bizi bırakmadıkları için) Stok bölümleri bitirdim, kısa zamanda Ya'saklı Bahçe ve İSPİYONCU'ya devam edeceğim inşallah.

s2koloji

Ben bu kızı çok seviyorum aşşırı çok baya baya çook seviyorum 

suleeterzi

@ s2koloji  ♡♡♡♡
Reply

s2koloji

Bölüm başı kaç kelime yazıyorsun abla

suleeterzi

@ s2koloji  degisiyor ama su an ispiyoncu da 6000 karaktere gectim ya'saklı bahceyi 4000, 5000 arasi dusunuyorum sana bir oneri 2500 un altina dusme ortalama 3500 iyidir xd
Reply

ikizlerhava

Yasaklı bahçeye bölüm ne zaman gelecek

suleeterzi

@ ikizlerhava  yaziyorum su an bi iki gune gelir ♡
Reply

kirikkase

Ve 3lü serinin hepsini okudum. Sınırsiz 750 sayfalik kitap 1 günde bitti. Her 100ü gectiğimde of bu çok az kaldı dedim. Şaşirmalı ağlamalı ve gulmeli bu kitaplari yazdığın için teşekkür ederim. Ve ben bu seriyi sanırım 9dan beri takip ediyordum. Lise bitti :). Son kitap çok güzeldi be şuliş. 

suleeterzi

@ kirikkase  yaaa cok guzel bunlari duymak asiri kihmetli :)
Reply

ElaaaaTsdemir1

Psikopat mafyanın bölümlerini tekrardan yüklicekmisin?

suleeterzi

@ ElaaaaTsdemir1  au an oyle bir planim yok ne yazik ki
Reply

lameli_sen

İspiyoncuya bayıldım 

suleeterzi

@ lameli_sen  yaa o zaman paragraf yorumlarini ihmal etmeyip beni şevklendirmeyi unutma♡♡♡
Reply

gohobucig

Bölüm günleri var mı? 
          Gece İçin Doğan Güneş'e ne zaman yeni bölüm gelir. Umarım bir an önce gelir çok güzel bi kurgu *_*  
          Sabırsızlıkla bekliyor olucam :)

suleeterzi

@ gohobucig  bölüm günleri yok ama düzenli aralıklarla uzun bölüm yazmayı düşünüyorum♡♡
Reply

bilinmeyenbirhatun

Bölüm geliyor fakat yüklenmiyor neden adaletsiz bölüm güncellemesi sınırsız 1 ve 2 . Bölümler var 

suleeterzi

@ bilinmeyenbirhatun  merhaba hikâyemde bir emek hırsızlığı söz konusuydu bu yüzden sonunda dayanamadım ve tüm önizleme bölümlerini kaldırdım. Yanlışlıkla size de bildirim göndermişim kusura bakmayın♡
Reply

duygudrn7

@ bilinmeyenbirhatun  bende de aynı sorun var. Neden acaba? 
Reply

viraneruhum

Kitapların çok güzel tekrar tekrar okuyorum aynı heyecanı veriyo her okuyuşumda ❤️

Sessiz_bulut

Yazarcığım, eğer psikopat mafyanın sözleşme süresi bittiyse bölümleri  yükler misin? 

suleeterzi

@ Sessiz_bulut  pm ile ilgili çok fazla çalınma söz konusu oldu içimden hiç gelmiyo boyle bir sey yapmak yara oldu o kitap bendr
Reply