moodysblue

::           ready     to       fight      a      child-      

tetrapistols

@moodysblue 
          	  
          	  / why not in the bedroom ? fight me , you coward ;))
Reply

bloodiedbandages

:: *you yeah I’ll fight 
Reply

tetrapistols

“ It’s pretty hot in here don’t ya think ? You won’t mind if I remove some of my clothes , right Abbacchio ? I’m not gonna strip naked or anything if that is what you’re wondering . ”

tetrapistols

@moodysblue 
            
            “ I don’t usually take my hat off . . so my hairs a little messy — I’d rather not embarrass myself with having a bed head sorta still . I sure hope it’ll cool down soon . . it’s been hard to focus with the sun beaming down on me so intensely . Ah , I appreciate . .  thanks . H - Hey ! I don’t do that ! Well — I /try/ not to anyways . . I can’t help it . ”
Reply

moodysblue

---->   @tetrapistols  !!    "    so    i'm      assuming      you     won't?      strange...      it's      summer       after      all.      maybe       it        will      cool       down      as      the      sun      sets.       for    now,       just      remove      what     you       can.       here.     j...    just      drink      this     slowly.        i       noticed       you     tend       to       gulp       drinks         down       like     no    tomorrow.  "
Reply

tetrapistols

@moodysblue 
            
            “ I keep all my extra bullets in this hat so I don’t usually take it off unless I need to . Uhh . . well yeah but I’m usually used to it most of the time but today seemed hotter than usual . Whew .  . grazie , Leone you’re the best ~ ”
Reply

bloodiedbandages

alright abbi, i have attempted to learn whatever the hell you spoke. “profuma di fagioli”. :D

bloodiedbandages

:: STAY AWAY FROM MY MOM
            
            well. before you said that. you seemed cool. it’s probably the only reason i attempted to learn italian. latin is better. oh c’mon. youre fine. 
Reply

moodysblue

this message may be offensive
---->   @righteoushunter !!    like    i    said     before,     i    don't     know,      and    i     don't      care.      there's      far      more      important      things      for      me       to        think      about      and      you're        already      intolerable.    
            
            ::      oh    shit      me     and    ur    mom    are      dating
Reply

bloodiedbandages

:: my mom is hot, and its pol 
            
               why would i be scared of you  and your purple lipstick?
Reply

moodysblue

::          i      have      so    much     muse        for      my      boy,       abba       omg        u      should      totally      cb      or     like      drop       stuff     <333

godlybeauty

@moodysblue 
            
            [   Wouldn't it be interesting,,,,
Reply

arizipping

:; cock n’ ball 
Reply

bloodiedbandages

this message may be offensive
:: >:( talkin all that smack drop shit then
Reply

frctellone

[   Doppio played soccer in the beach episode, idc about the goth donut over there. <33

frctellone

@moodysblue 
            
            [   I know, but I stand my ground in hating the man. <33
Reply

moodysblue

@frctellone   ::    I   SCREAMED,      it     took    me    a      good    second-        p.s.   u      suck       for      that   
Reply

moodysblue

::       one       more       piss      kink       comment       and      someone       will       get     SMACKEd    into       space       farther       out     than      kars

tetrapistols

@moodysblue 
            
            / ;) don’t tell me you get off imagining me drinking your piss ? god , you should’ve told me forever ago abbacchio smh .
Reply

moodysblue

@tetrapistols   ::      ...      shut...         shut     up.   
Reply

tetrapistols

@moodysblue 
            
            / I’ll gladly drink your piss if you ask me to , abba – 
Reply