lefazen

Akılbaz’ın kitap olma konusu ne kadar çok konuşuluyor…
          	
          	İsteğinizin beni gerçekten çok mutlu ettiğini belirtmek isterim ancak binlerce kez söylediğim gibi şu anda böyle bir durum yok. Böyle bir durum olduğu takdirde ben size zaten duyuracağım.  O yüzden bunları düşünmeyin şimdi. Her şey benim kafamda birer hedef olarak yerli yerinde, zamanına göre ilerliyor.
          	
          	Desteğiniz için teşekkürler ❤️
          	
          	

TGTHRforeverx1

@ lefazen  şimdiden kitabın kapağını düşünmeye başladım,biran önce o sayfalara dokunmak istiyorum
Reply

nevasugunduzhev

@lefazen  o günleri heyecanla bekliyorumm 
Reply

nevasugunduzhev

Maşallah maşallah ne kdr kişi aktif böyle 

Dead-bodies

Escad'ın 1,28M okuması var ve kimler okuyo diye bekleme yapıyo şaka mısın

Dead-bodies

@nevasugunduzhev  oradan altta yatan anlam ona göre gelicem gibi bişey, her neyse knk uzun zamandır bunu bekliyorum ve hakkında bişey olmaması beni öfkelendirdi açıkçası, bu kadar uzun süre bekledikten sonra bokunu çıkarttılar
Reply

nevasugunduzhev

@Dead-bodies  knk duyuruda şöyle bir düzeltme yapmış "burada kaç  okuyucu var, anlamında değil" bunu söylemiş zaten + ona göre devam edicem dememiş böyle bir anlam çıkaracağın birşey de dememiş. Buraya geri döneceğim, şuanda Akılbaz'a yoğun bir.ilgi var falan demiş ona göre dönücem değil yani
Reply

Dead-bodies

@lefazen benim düşüncem bu çünkü ben okuduğum zaman kimler hala devam etmek istiyo bunu görmek istiyorum gibi bir yazı vardı sanki az kişi olsa devam etmicem gibisinden ve sanırım başka bir şekilde yazılmıştı benim bundan anladığım şey bu ve bir duyuru beklenmişti kitaba tekrar atabilirsin diye düşünüyordum
Reply

sena_wii

@lefazen escad ne zaman başlayacak :(? 

miyavqueen

@ artikherseyeskidi  Bahar ne sınavına hazırlanıyordu
Reply

artikherseyeskidi

yani yanlis olmasin ama benim bilgim bu. Hem Canbaz’in daha basindayiz, bence* Ecsad’i o kadar bekletmez. Neyse, Bahar sinavini basariyla tamamlasin da her sey daha rahat olur @nevasugunduzhev 
Reply

nevasugunduzhev

@artikherseyeskidi  nasıl Canbaz bitmeden önce mi?
Reply

Buseyiinz

Herkes akılbazın kitap olma hayalini kururken sen akılbazın 3 kitap olma hayali ile yanıp tutuşuyorsundur...
          
          Bu konuda çok ciddiyim bilen bilir mdmdksmxmdmxmdödö

artikherseyeskidi

bence* olmaz ya, dusuk ihtimal. zaten her sey tadinda guzel ama eger olursa, ikinci kitabin adi ne olacak gercekten merak ediyorum......
Reply

nevasugunduzhev

@Buseyiinz  KCMCMDKKF bence iki yeterli ya
Reply

lefazen

Akılbaz’ın kitap olma konusu ne kadar çok konuşuluyor…
          
          İsteğinizin beni gerçekten çok mutlu ettiğini belirtmek isterim ancak binlerce kez söylediğim gibi şu anda böyle bir durum yok. Böyle bir durum olduğu takdirde ben size zaten duyuracağım.  O yüzden bunları düşünmeyin şimdi. Her şey benim kafamda birer hedef olarak yerli yerinde, zamanına göre ilerliyor.
          
          Desteğiniz için teşekkürler ❤️
          
          

TGTHRforeverx1

@ lefazen  şimdiden kitabın kapağını düşünmeye başladım,biran önce o sayfalara dokunmak istiyorum
Reply

nevasugunduzhev

@lefazen  o günleri heyecanla bekliyorumm 
Reply

_Ayicikellanizz

Ayy akılbaz'ın kitap olacak olmasını iple çekiyorum...