I like most anime and musicals like Heathers, Hamilton, Be More Chill, and Dear Evan Hansen 

{\_/}
(•~•)
(>🍓 Hmm, you want this strawberry?
{\_/}
( •-•)
🍓<\ NO! MY STRAWBERRY
{\_/}
( •-•)
( >🍓 just kidding you can have my strawberry
{\_/}
( -_-)
( >🍓 bUt just a bite
{\_/}
( -_-)
🍓<\ No! You bite too much ! No more biting privileges


(Idk what else to actually put so :P)
  • In my bed, starring at the ceiling
  • JoinedDecember 18, 2017


Last Message
lalcantara13 lalcantara13 Sep 02, 2019 08:48PM
There’s legit so many deku verses I’m concerned 
View all Conversations

Stories by Sadistic_potato
Dekuverse =w=  by lalcantara13
Dekuverse =w=
Just another multiverse book about deku 'cause why not?
ranking #376 in multiverse See all rankings
I'm an idiot and why are you even gonna read this? by lalcantara13
I'm an idiot and why are you even...
I'm just gonna post random shiz in here so if you wanna read this go ahead *btw all these photos don't belong...
Bring Me Down by lalcantara13
Bring Me Down
A rewrite of canon, but things get FUCKED UP -MV ... I was gonna put something else but SOMEONE didn't let m...