kementahan

aku ingat aku dah tak wujud dah. tapi masih harapkan aku siapkan semua benda. agaknya aku memang diperlukan bila masing masing tak siap assignment je. kalau aku jahat sikit apa jadi? mungkin korang dapat kosong untuk markah assignment korang. 

kementahan

aku ingat aku dah tak wujud dah. tapi masih harapkan aku siapkan semua benda. agaknya aku memang diperlukan bila masing masing tak siap assignment je. kalau aku jahat sikit apa jadi? mungkin korang dapat kosong untuk markah assignment korang. 

kementahan

dia buat aku rasa awkward macam sakai kat sini dan boleh duduk bermesra dengan pakwe dia. kau pikir aku robot ke. 

kementahan

asal hidup aku sama je. bangun pagi, gosok gigi, cuci muka dan mandi. lepas tu pergi kelas, jumpa muka sama, perangai sama, lecturer sama, mende semua sama. pergi kafe, lauk sama, penjaga cashier yang sama, air sama mende semua sama. weh serius aku tak tahu nak rasa apa dah. *poker face

kementahan

bila beli buku dari crush kau. dia tanya takpe ke sebab dah tulis nama. nak je aku jawab. gila apa, lagi aku suka. 

kementahan

mungkin belum masanya aku menjadi penting dalam hidup seseorang, sebab tu aku selalu dipinggirkan. tak apa, aku tak kisah kau nak tolak aku ke sana ke sini sebab aku tahu tahap aku sampai mana je. aku akan buktikan aku boleh hidup tanpa kau semua.

Recent Activity