hopeklausm

Kod Adı: Bebek Yeni Bölüm gelmiştir :)

mielsell

Öhm yazarcım El Adamına bölüm tahmini ne zaman gelir acaba cevap verirsen sevinirim 

iremim25

El adamına yeni bölüm gelecek mi? Herkes senden yeni bölüm bekliyor yazarcım en azından bi haber versen merak ediyoruz 

ayca_000

Merhaba kod adı bebek e ne zamandır bölüm bekliyorum aylar olmuş bölüm gelmeyeli en son düzenli olarak bölüm atıcam demiştin. İnstagram da da aktif  değilsin. Umarım kötü bir şey yaşamamışsındır.

Morzambak24

Merhaba ben kaç aydır kod adı bebek e yeni bölüm bekliyorum. Acaba kitap devam etmeyecek mi ? Çünkü ben beklemekten çok sıkıldım. Aylardır bölüm gelmiyor. Bilen varsa beni aydınlatsın lütfen. Kitap devam ediyor mu ediyorsa yeni bölüm ne zaman gelecek? 

elmasmadenim

@ Morzambak24  geliyo ama uzun sürede bir ben geçen seneden beri okuyorum ve bende bekliyorum 
Reply

tdorikas

Öncelikle merhaba. Reklam yaptığım için özür dilerim. Bu kitaba lütfen şans verir misiniz? Cidden çok güzel bir kitap, sadece keşfedilmeyi bekliyor. Eminim ki çok seveceksiniz. Her kitap bir şansı hak eder❤️❤️❤️
          
          https://www.wattpad.com/story/218003677?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=verkamensis&wp_originator=9frI5s4G5tJC3eBXq09WzZbYi4b2l5VtV1EfjU8QDZQmM0zA59PTWJ%2Ffln%2FgE7SXnNQ92ouCQ4nb5kuzx7Iuvs0ANv0iXeiNg%2BHcYjBd9Zw8oNi%2FjGSpPqKJ6pNNRjv%2F