Thanks vote my story.Although,my story is less satisfying.I hope you're all excited to wait the idea of writing in all of my stories.
  • Kau Rasa???
  • JoinedJuly 26, 2019


Last Message
fiqahisyam fiqahisyam Jan 20, 2020 12:45PM
Geramlah semua orang nak update cerita..Kita pun rasa nk tulis cerita jugak tapi takde idea..Macam mana ni??Author minta jasa baik readers kesayangan author boleh tak???Nak idea dri korang cikit bo...
View all Conversations

Stories by NUR SYAFIQAH
Isteriku Psiko[slow update] by fiqahisyam
Isteriku Psiko[slow update]
Awak didenda sebab tidak membawa buku dan saya takkan bagi muka kat awk pergi berjemur di tgah padang..Sekara...
MR GENGSTER SWEET[slow update] by fiqahisyam
MR GENGSTER SWEET[slow update]
MUHD FAIQ QAISER seorang pelajar tingkatan 5 dan ketua gengster sekolah yang digeruni oleh semua pelajar di s...
+8 more
1 Reading List