@lifegoesonz 💜✨Beyazdutum 😝💜

@mylie_01 💜biriciğim geri döndüüüü~😭✨💜✨

@melisa_aksoy34 ✨yeni nesil knk uwu✨

Canı sıkılan ve boş muhabbet yapmak isteyen özelden yazabilir.

Ficlerim zaten okumadığı için kaldırdım. Hak ettikleri muameleyi görürlerse geri gelebilirler... O zamana kadar da yapabildiğim ve üşenmediğim zamanlarda bölümleri yazıp kaydedicem.

NOT : Bazı şahsiyetleri Allah'a havale ediyorum :)

Not2 : hesabım aslında 2017 de açıldı ama varlığım çok sonradan fark edildi ve belirli dönemlerde aktifliğim olmadığı için şifremi unuttuğumda hesabım kitlendi ve sıfırlamak zorunda kaldım bu yüzden de 2018 de katılmışım gibi görünüyor. :/

İyi yaşamlar~✨
  • JoinedFebruary 14, 2018


Last Message
desudemci desudemci Jun 08, 2021 02:21PM
Az önce aniden kendimi sorgulayıp tatile gitmeden(inş tatile gidebilirim) hikayelere bölüm yazmaya karar verdim...İlk hangisine bölüm gelsin?(hangi kitaba bölüm yazayım lütfen söyleyin...)
View all Conversations

Stories by kalbini bekliyor..
NEVERMIND by desudemci
NEVERMIND
25.04.2020 iyi okumalar..
ranking #176 in ve See all rankings
Kayıp Abim Pop Yıldızı!  by desudemci
Kayıp Abim Pop Yıldızı!
Eskilerin anısına yazıyorum. İçimde bir yerlerde kapana kısılmış olan küçük kız çocuğunu özgürleştirmek için...
ranking #331 in hayaller See all rankings
belirsiz boş bir book by desudemci
belirsiz boş bir book
Git oku amq istersen kaydet falan... Çok da umursamadığım kafama estikçe yazdığım konusu bile belli olmayan b...
ranking #48 in boşişler See all rankings
1 Reading List