Cik_Ku

Assalamualaikum,izin promote..
          
          https://www.wattpad.com/story/272837796?utm_source=android&utm_medium=link&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=Cik_Ku&wp_originator=QOPO166iuHI%2FgiUd2BrHoDZ37cdkDYqU1niGlksiYDvaX27UwPQWC7Elr%2BSPLvNcL3Ee%2B3z3BMpEG6VnyjH5jJ1A3vmS8pfKHjqvNN8nuBnPIA%2FPWDY6lExN01QNDdxk
          
          
          
          NUR IMAN AFIRA BINTI ABDULLAH...Kenapa SELALU ponteng kelas!Cikgu Abidin Bin Khairul membentak Afira kerana sering ponteng semasa pembelajaran...
          
          "Kenapa Cikgu nak tau?Cikgu nak bantu saya ke...Ada ke manfaat saya bagitau Cikgu"?......Jawab Iman
          
          IMAN!...Cikgu Abidin menghadiahkan sebuah bentakan lalu menghantakkan tangannya ke mejanya....
          
          "Saya tak kira,saya nak dalam masa seminggu ni kamu DATANG ke Sekolah....Jangan ponteng...Kitaa datang UNTUK Belajar,bukan UNTUK ponteng...Cikgu Abidin menudingkan jarinya kearah Iman sambil berdiri...
          
          Iman hanya berdiri didepan cikgunya...Mukanya kelihatan tegar namun dalam hatinya terpalit satu rasa yang begitu pahit....
          
          "Kenapa kau selalu ponteng kelas Iman"....Zackie Bin Zarul menanyakan suata pertanyaan yang selalu ingin selaluul ditanyakan kepada Iman...
          
          "Iman,STOP...Jangan ponteng lagi"...Muhammad Irfan Bin Zaidi melihat Iman ingin melompat dari jendela kelas sekolah....Dia tahu bahawa Iman mahu ponteng...
          
          "Saya ada masalah dan awak tak perlu mengetahuinya Zackie"...Jawab Iman..
          
          Iman melompat dari jendela tersebut tanpa menghiraukan Irfan...

mameulyeorojwo

Fi.. Foto profilmu itu grup mana? Namanya siapa?

mameulyeorojwo

@ayofollowfollowan okey,ntar aku nontonヽ(´∀`)ノ
Reply

ayofollowfollowan

@ mameulyeorojwo  ateez namanya yeosang sumpah kamu harus coba nonton beberapa musiknya bagus banget orangnya bobrok nya nauzubillah (ᗒᗩᗕ)
Reply

mameulyeorojwo

Lagi nyantai fi,ujiannya udah abis,mau
          nyantai nyantai dulu. 
          
          Gimana fi hasil ujianmu? Bagus pasti

mameulyeorojwo

@ayofollowfollowan ada yang bagus ada yang ga bagus sih... tapi ga papa tetep semangat!!
Reply

ayofollowfollowan

@ mameulyeorojwo  kamu gimana? Bagus enggak?
Reply

ayofollowfollowan

@ mameulyeorojwo  yg tuntas cuman 2 mata pelajaran Wu,,, tau ga beberapa nilaiku adalah yg paling rendah seangkatan  khawatir bgt gak naik kelas( ;∀;)
Reply

KusanoManjirou

Tq follownya (ノ´∀`*) salken, ku Najiru. Panggil jir, njir, mbek atau monyed juga gapapa

KusanoManjirou

@ayofollowfollowan gapapa udah biasa kok
Reply

ayofollowfollowan

@ KusanoManjirou  hehhh masa gituu T-T
Reply

KusanoManjirou

Sebebasnya aja
Reply

Lucious-Lawliet

Halo kak, maaf numpang promot ya kalau nggak suka boleh dihapus (◐∇◐*)
          
          Cerita ini berisi tentang manis asem kehidupan gadis bersurai blonde bermanik aquamarine yang dikelilingi dua pemuda sengklek, dan seorang pemilik kos yang bar-bar. Intinya? Silahkan baca deskripsi  dan kisahnya untuk lebih lanjut.
          
          Voteback-an permanen? Dm ya manis (◐∇◐*) 
          
          https://www.wattpad.com/story/268643210-%E3%80%8Ethe-choice%E3%80%8F

KusanoManjirou

@ErieNoSakata sakata maen jauh amat dih
Reply

Lucious-Lawliet

@KusanoManjirou ngapain weh (◐∇◐*)
            /seret pulang 
Reply