Sweety_Ira

Wish luck for my online exam tomorrowಥ_ಥ

iamzeira

@Sweety_Ira no problem!
Reply

Sweety_Ira

@iamzeira TQ Zeira❤️
Reply

iamzeira

@Sweety_Ira yes, fighting dear! You can do it
Reply

_meowprivate

cari rumah cari tuan ⁰ ³ ⁰ , 
          in my heart you are number one >.< . 
          
          goodnight dear ❤ 
          sweet dreams ❤ 
          i love you ❤ 
          mwahh ❤ 
          bye ~ 
          
          yourlovee , 
          meow ❥ . 

_meowprivate

ehee maceh (●´ϖ`●)
Reply

Sweety_Ira

@_meowprivate 
            Cantik pantun awak(^.^)
            Btw good night too n sweet dreams awak✨
Reply

Zaf_Riz

Sweety_Ira

Hai @Zaf_Riz, Done followback ✅
Reply

Alibs_ell

          ௰\ _⑅_ ∩
                      (. ❛ ꈊ ❛  .)
           ╔═❁══0══0════❁═╗
              ༄.".ᴍᴏʀɴɪɴɢ ᴛᴇsᴏʀᴏ ⁂
              ༄."ʜᴀᴠᴇ ᴀ ɢᴏᴏᴅ ᴅᴀʏ  ⁂
           ╚═❁═══════════❁═╝
          
          ❥︎.⁂don't skip your breakfast.
          ❥︎.⁂ Smile ! Smile :).

Sweety_Ira

Morning too Al✨(*^▽^*)
Reply

izyyyan

izyyyan

@Sweety_Ira oraitt! Tq ❤️
Reply

Sweety_Ira

@izyyyan
            
             I will dear✨
Reply

bbairaa

Nunite ! Sweet dream love <3
          
          ˗ˋˏ°• https://pin.it/46yb4ld •°ˎˊ˗
          
          Are you a camera ?
          
          ꒰ sebab bila aku tengok kau, aku mesti tersenyum ꒱
          
          Jap. Seketul aira nak membebel kejap.
          
          SAYA MEMAKLUMKAN BAHAWA ESOK PDPR JADI TIDO LAH AWAL. Yg belum dinner pergi dinner now ! Nanti sakit sapa susah ? Hati aku jugak susah :<
          
          Sebelum tido jangan lupa man- eh basuh kaki apa semua. Lepas tu jangan lupa mimpikan aku.. sian aku tak de sapa nk mimpikan pasal aku *emoji sedih*

Sweety_Ira

Nunite too awak... Saya sentiasa ada untuk mimpikan awak
Reply

Alibs_ell

❁ Good night tesoro n sleep tight ❁ =D

Sweety_Ira

Good night too n sweet dreams Al✨
Reply

hcntulxnd-

Malam ni Hantu nak travel sat jadi nanti kalau Hantu nak berehat atau nak tidur. Manusia tinggai ruang sebelah Manusia tau. Kita kongsi katil. Uwu, tak sabar. Kita leh tidur sama-sama. Mesti best en?

Sweety_Ira

Kalau ade ruang kosong nnt Ira kosongkan untuk hantu okay??
Reply