Mirio-cle

hey guys. I'm procrastinating on 6 projects due this week right now haha. If you noticed, I'm actually replying to your comments cuz your hilarious comments really make me laugh and smile. It alleviates my stress and it tells me that I'm actually doing something great for you guys and for myself. 
          	
          	thank you for being very supportive. I might come back when classes are officially over, but for now, keep commenting. Keep writing your thoughts on my book and i'd be happily looking through them. Just know that every single comment makes me smile, and it lets me know that you like my works.
          	
          	Again, thank you everyone :D
          	
          	/ps: do you want me to go back to 2016 and make an author's book?

0RangeCr3am

*your pfp*
          Me: " heh that's me when someone takes my pizza rolls and then tries to insult mirio when watching season 4 of BNHA"

Mirio-cle

hey guys. I'm procrastinating on 6 projects due this week right now haha. If you noticed, I'm actually replying to your comments cuz your hilarious comments really make me laugh and smile. It alleviates my stress and it tells me that I'm actually doing something great for you guys and for myself. 
          
          thank you for being very supportive. I might come back when classes are officially over, but for now, keep commenting. Keep writing your thoughts on my book and i'd be happily looking through them. Just know that every single comment makes me smile, and it lets me know that you like my works.
          
          Again, thank you everyone :D
          
          /ps: do you want me to go back to 2016 and make an author's book?

ZoeyRedbird1

I really loved your 'Indecisive' and couldn't wait to see what other stories you had in mind, I hope that when you come back you do a Tenya Iida ones as you were Great writing 'Indecisive', but there is no rush and I hope that you are okay as well.

Mirio-cle

@ZoeyRedbird1 aww thank you so much! I'm doing okay with art school, but stress gets me down sometimes. Luckily people like you cheer me right up! Thanks for checking on me, zoey. I'll be sure to dedicate a chapter to you when I get back :)
Reply

Mirio-cle

this message may be offensive
You guys probably didn't notice, but I unpublished 'In Quirky Matrimony'. I felt like that story is going nowhere since I feel that I spent all of my dedication and creativity into the last three books. 
          
          What I'm saying is...I need another break. 
          
          I'm really sorry about this, but I need to get my shit together. One day I'll announce again when I'll be back, and maybe I'm going to publish either the same book, or a new book.
          
          I have so many drafts waiting in my folders, wanting to be published, but I have to recharge first. I hope you understand and I really understand if you get upset with me.
          
          For now, enjoy my books. Sorry again guys :'(

fangirl_screaming

@Mirio-cle take your time! we’ll be waiting when you’re ready!
Reply

Mirio-cle

My fourth book, 'In Quirky Matrimony' is up now!

Mirio-cle

Eh...I'm glad you're excited hehe.
            
            And thanks! I usually post my art in my tumblr now since my last art book didn't go so well...
            
            *cough* my tumblr is in my description so maybe check that out? Also, if you're looking to have one shots, you can request some there.
Reply

Merida_The_Reaper

YESSS IVE BEEN SO EXCITED TO READ ANOTHER ONE OF YOUR WORKS OF ART I love your art so mabey your next book should be an art book where you post all your art
Reply

Mirio-cle

Y'all. Indecisive is done. Finale has been posted.
          
          Might update book cover and book title, though LMAOO

Mirio-cle

Announcement: The end chapter for DARE has been updated with TWO illustrations. Please have a look because I spent 2 and a half hours on it T.T

Mirio-cle

this message may be offensive
Is anyone reading this shit?
          
          Anyway, DARE is done. Just posted the last chapter LMAO. Read until the very end, there's a surprise for y'all.