I'm Kaydence Bennett-Vane
(My Profile Pic is me side ways)

I'm The god Damn 👑King👑


Im a Gay Ass Motherfucker
🌈Pølŷsêxûãl🌈
❤Love is Love❤

"Um no, you are your best feature,"
💖Gay Mother💖

"When I count my blessings, I count you twice,"
💗Lexi(Mine)💗

💙Ellie is My Bestie💙
💞Yesi is My Bestie💞
💘Rain is My Bestie💘

Fuck with Any of my friends, sleep with one eye open Bitch.

Transphobics fuck off

Homophobics go suck a dick

Yeah I'm Trans
Thought you figured?
Now you call me a girl?
Well Now I'm triggered
Take a note
Cause I'm a Gloat
I got hundreds of fans
And No you don't

💬My Dms are open

And I'm Unique
You can't ruin me

Øther accouts:
@Krys_collabs_love2
@Yesi_and_Kay

I'm a Pisces
I'm young

And I Love my many Fandoms
-------------------------------
"In a world filled with Barbies and Kens, I'd rather be myself," ~Me

"You treat a Man like a Man," ~Alexis

"It takes courage to grow up and be who you really are," C.C. Heard

"Things are rough all over," S.E. Hinton; Outsiders

"Age doesn't mean shit. It's personality that matters,"~Me

"Stupid people are like Glowsticks. I just want to shake the shit out of them until the light comes on,"~Unknown
==========================
Alexis Bio Section:
Yes, I Love Lexi soooooo much He has a Part in my Bio
Just to say
He is Mine
If you hurt him
I kill you
And Yeah
He is Mine
Only Mine
Causeeee
I
Loveeeeeee Himmmmmmm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*drops like a stripper and fails a hair flip* I'm King of comebacks

*back flip* I'm Gay

*grabs Lexi* Mine

========================== #STARWARSGEEKSQUAD :
Hannah= Narwhal
Angelica= Puppy
Abi= Fiss
Venus-Lynn= Sloth
& Me=Kitten

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Breathe
&
Smile
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

~Kaydence
  • Cuddling My Corner
  • JoinedJuly 7, 2017


Last Message
IM_FUCKING_GAY2 IM_FUCKING_GAY2 Mar 05, 2019 06:00PM
*Comes back to my phone after PE**Sees No messages*ARE Y'ALL DEAD????!!!!!!~Kaydence
View all Conversations

Stories by Kades
Kaydence's Story of Random Gayness by IM_FUCKING_GAY2
Kaydence's Story of Random Gayness
The title tells all
ranking #409 in gaypride See all rankings
For My Lexi by IM_FUCKING_GAY2
For My Lexi
I wanna start Posting more of My and Lexi shit Which is bascially me worshiping My Boyfriend If you don't lik...
ranking #165 in lexi See all rankings
Happiness Can Be Dark by IM_FUCKING_GAY2
Happiness Can Be Dark
Its just a Poem book If you don't like Poetry I dont suggest it ~Kaydence Bennett
1 Reading List