Hermiona536

I’m sorry I’m not updating much atm but as I said as my most recent chapter of Skephalo (it has been a while ;///) I am kinda sad/feeling lonely rn and trying to write as much as my mind lets me.
          	
          	Sorry ;((
          	
          	

Plot-Chan

But really, you should make sure you’re emotionally healthy and stuff. It’s important ️
Reply

Plot-Chan

Bruh NAH. take some time off for yourselffffffff. BRUHHHHH.
Reply

Hermiona536

I’m sorry I’m not updating much atm but as I said as my most recent chapter of Skephalo (it has been a while ;///) I am kinda sad/feeling lonely rn and trying to write as much as my mind lets me.
          
          Sorry ;((
          
          

Plot-Chan

But really, you should make sure you’re emotionally healthy and stuff. It’s important ️
Reply

Plot-Chan

Bruh NAH. take some time off for yourselffffffff. BRUHHHHH.
Reply

Hermiona536

NEW CHAPTER TONIGHT MY DUDES!!!! I’ll explain why i didn’t post anything for so long at the end of the chapter. ^^ sorry to keep you waiting!!!

Hermiona536

@MaddyFurtick I’m just finishing it now ^^ I wanted to make it a little longer bec of the long break. Sorry!!! I won’t go to sleep until I make it so I have motivation as it’s already almost 5 am.
Reply

SpinixEditzYT

When is it??
Reply

MrMuffin14

OMG ITS FINALLY HERE TYSM❤️❤️
Reply

artist_kibblebitz

Me: *clicks account because profile pic*
          *checks stories* Oh, Rusame. Cool.
          *looks at next book* wut
          idk what language that is but it's confusing me lol

Hermiona536

Heh, it is a really old book, that i started to write, it’s in Polish  idk why I haven’t deleted it yet
Reply

MrMuffin14

Hey so just wondering when u will be making ur next Skeppy x Badboyhalo chapter, i rly love them and can’t wait for the next chapter!

Hermiona536

Less then a week ^^ tysm, I really didn’t think anyone would like it at first I’m glad you enjoy it
Reply

Hermiona536

Important 
          
          I’m sooooo sorry for not updating lately I just feel so empty and I’m not able to write anything... 
          
          Please forgive me
          
          Give ideas for story cuz I am not sure if what I have already written is good enough. 
          
          I’ll try to post another part as soon as I can, especially because I’m going for a quite long journey day after tmr. ^^
          
          Don’t kill me yet for not updating.

fleurchris

I damn love your skeppy x halo fanfic!!
          I speak Spanish but this is the only english fanfic that doesn’t bored me, you’re such an good writer, I’ll be waiting for more chapters!

Hermiona536

This is the Nicest thing anyone said about me in quite a wile now :’) thank you so much! <3
Reply

The_Wicked_Weaver

Hi. Can we have a talk? I have questions for you.

Hermiona536

Okay, thats a long one. So basically I read about 10 fanfics about BBHxSkeppy, some of them are one shots, some are longer stories (like mine  : P). I try to keep up with their memes and some situations that happened before I started writing first chapter but omit the ones that are happening currently like vidcon or Minecraft Monday. I am not doing any smut and I don’t try to make it super realistic, based of thing they said in their videos. When I’m writing the fan fiction I am thinking about what COULD they say according to how they react to certain things like BBH takes everything seriously and Skeppy tries to turn most of the thing into a joke.
            
            I understand why he read ffs like they were the worst thing in the world cause it’s just uncomfortable to be shipped like that and that sometimes ‘themselves’ they act pretty cringe. 
            
            And yes, that ship themselves, there is more and more evidence, dm me if you want some ; )
Reply

The_Wicked_Weaver

@Vois_Of_The_Beau Whoa. So sorry for being late. These messages didn't appear in my notifications for some reason. 
            
            Anyway, I noticed that you've written some Badboyhalo x Skeppy fanfiction on your account. How many other people do this? Where do you draw the line when writing about them? Can you give me some insight into what you are thinking when you write the fanfictions?
            
            Just to clarify, I am not judging at all. Skeppy and Badboyhalo basically ship themselves.
            
            However, I saw a video where Badboyhalo read some and he acted like it was the worst thing in the world. But most of the fics I've seen about them aren't bad at all. In fact, they're really tame. Maybe that comes from the fact that I've read My Immortal and other things from the very pits of hell. Are there any hardcore fanfictions about the two of them anywhere or are they all tame like the ones I've seen?
            
            Also, just noticed you first responded on the 14th. Lol.
Reply

Hermiona536

I respond to every message <3
Reply

Hermiona536

Ok, so I have one very important thing.
          I may post not as much now, but I’ll try to make chapters to both of my stories longer.
          
          I’m on holidays and WiFi is working in literally one room (not mine of course, Lobby) so it’s hard to post anything.
          
          I hope you understand.
          
          Love ya all <3