Criimliercore

Ten moment kiedy już długo nie dodajesz rozdziałów do książek a ludzie nadal to gówno czytają...kocham was ok. ♥(ᅌᴗᅌ* )

_--sunxmoon_

śliczne profilowe uwu
          miłego dnia!<3

Criimliercore

@ _--sunxmoon_  dziękuję i wzajemnie sun ❤️
Reply

Emo_talerzyk_

Witam znowu i czekam na wspólne leżenie nad jezrokiem ❤
          
          Ps. Miłego dnia i popołudnia!

Criimliercore

@ Emo_talerzyk_  dziękuję i wzajemnie sun. Już lecę do ciebie nad to jeziorko 
Reply

Criimliercore

Ten moment kiedy już długo nie dodajesz rozdziałów do książek a ludzie nadal to gówno czytają...kocham was ok. ♥(ᅌᴗᅌ* )

Emo_talerzyk_

Lubię leżeć sobie nad jeziorkiem
          

Criimliercore

@ Emo_talerzyk_  idk słoneczko ;(( 
Reply

Emo_talerzyk_

@ Satanistictea  halo czemu dopiero teraz mi pokazało,że mi odpowiedziałaś. Myślałam,że zignorowałaś :v
Reply

Criimliercore

@ Emo_talerzyk_  a ja lubię leżeć sobie w twojej szafie.
Reply

Muciaki

RyYYYJe 
          Skąd ja biorę takie pomysły. ?!??!?

Criimliercore

@ Muciaki  ale ty pojebana jesteś XDDDD ty tylko jedno w głowie.
Reply

Muciaki

@ Hizashii  mMmM skuteczny lek na erekcję 
            
            
            
             Btw
            Jak pierwszy raz zobaczyłam wiadomość od tej spod lasu
             O treści
            JUTRO E-LEKCJA
            to ja przeczytałam erekcja....
            I kurwa czytałam to kilkanaście razy i dalej widział słowo EREKCJA
Reply

Criimliercore

@ Muciaki  mAxIgRa Go 
Reply

Muciaki

Moje wymysły do tej książki są piękne.

Criimliercore

@ Muciaki  one są zajebiste ziom.
Reply

Criimliercore

@ __huncwotka___  dziękuję i wzajemnie ^^

Namwings

Dobranoc Słoneczko <3 Wow dużo się pozmieniało na twoim profilu podczas mojej nieobecności :000 <3

Criimliercore

@ Namwings  dobranoc ^^ no dużo się zmieniło 
Reply

hendrrari

ㅋㅋㅋㅋ

hendrrari

죽을래?