sayang

Dia, suami aku ?  by fillitforme
Dia, suami aku ? by fillitforme Random
Ain Syamina. Gadis yang dicurangi oleh tunangan sendiri dan dikhianati oleh kawan baiknya. Serentak itu, kemalangan menimpa ke atas diri Ain. Ditemu duga dengan mamat k...
Princess Xavier by questn
Princess Xavier by Que Teen Fiction
" Princess Xavier tapi perangai wahare , troublemakers , badgirls , nakal , ice princess . Takpayah sweet sweet pun takpe . Dengan cara kau pun dah buat hati aku t...
Seif Hayyaz by CikVelvet
Seif Hayyaz by waniEllyz Random
"Untuk hatimu ku kan bertahan,sebentuk hati yang ku nantikan.." Menggantikan tempat adik kembarnya dalam hidup NurAnyz Syaheera bukanlah satu perkara yang muda...
CHANDELIER by ylmaoo
CHANDELIER by -- Random
Mana tidak disangka-sangka jika pada umur 16 dan 17 sudah mahu dikahwinkan ? Kalau kita semua pasti tidak mahukan ? Ia seperti kisah Ammar Zuhairi dan Nur Syafika yang d...
Husna  by minmons
Husna by Yasmin Nazihah Romance
-SLOW UPDATED- HUSNA kata , dia seorang puteri yang tinggal di istana! . Hakikatnya Husna hanyalah anak kepada dua orang ibubapa yang serba serdehana dengan adik be...
CINTA SI BUSINESSMAN by AmandaZarifah
CINTA SI BUSINESSMAN by Amanda Romance
Shasha Ezira merupakan seorang wanita yg berumur 24 tahun dan telah diaturkan untuk berkahwin dengan sepupunya Hazriq Hafizan yang berumur 25 tahun . Mereka berkahwin at...
Kahwin Paksa by sayraaahh
Kahwin Paksa by Sara hanida🌈 Random
Muda- muda dah suruh kahwin. Dengan org yang aku tak kenal pulak tu. Habistu, life aku yang sebelum ni mcm mana? Kena ubah 360 darjah ke? Hmmm
Kau Tetap Isteriku by nabihahtaquddin
Kau Tetap Isteriku by Nabihah Taquddin Random
Untuk menghilangkan rasa bersalah Dato Fizz terhadap Hazril, dia telah menjodohkan anaknya dengan Hazril. Hazril yang membuat keputusan terburu-buru merasakan dirinya di...
Obsesi Cinta by HanaAnnz
Obsesi Cinta by miss_super Romance
"ya..saya memang tamak terutamanya dengan apa yang milik saya"kata Wade sambil tersenyum kepadanya..."a..apa maksud awak??"soal nia dengan takut apab...
SUAMI AKU KEJAM 2 by dayahnur
SUAMI AKU KEJAM 2 by Jungtaemin Lovers Fanfiction
Apa akan jadi pada rumah tangga Raeun dan jungkook bila kekasih lama Jungkook kembali untuk menagih kasih sayang lelaki itu , macam mana pula dengan Raeun nanti . Adakah...
Wrong Love by esmano
Wrong Love by Salsabila Julfah Teen Fiction
Kau hanyalah sebuah angan angan yang tak pernah bisa menjadi kenyataan. sulit memang menerima kenyataan bahwa takdir tak memihak. untuk apa kau datang kepadaku membawa s...
Lelaki Terakhir by NadiahShukor5
Lelaki Terakhir by Nadiah Shukor Romance
"What do you mean dia lelaki terakhir you? Habis I ni siapa pada you?" Tegas Hadi. "You is you... Dia adalah dia... Dan dia tidak hiprokrit macam you...&q...
CINTA ITU BUTA - BOY X BOY by bjywne
CINTA ITU BUTA - BOY X BOY by blank Random
Ya . Memang cinta itu buta . Bagi aku . Sebab apa aku kata cinta tu buta . Sebab ia tak mengenal apakah itu batasan yang membuatkan cinta itu diluar batasan . Ini cerit...
LUAHAN HATI INI by aryanashfqh
LUAHAN HATI INI by aryanashfqh Random
hanya secebis luahan hati 😎
Sayang MR. Ego by AtreavionaLxsius
Sayang MR. Ego by A.lxsius Teen Fiction
Alisya Safiyah terpaksa berpindah ke sekolah baru atas sebab tertentu.. Di sekolah itu, ramai yang membulinya kerana mereka belum tahu siapa dirinya yang sebenar Danisha...
True Love by halimaainun
True Love by Halimaainun Teen Fiction
Karena tertabrak, mereka bertemu. Karena parkiran, mereka bertengkar. Karena lampu mati, gadis itu pingsan. Karena kompetisi, pria itu membantu gadis itu. Karena cinta d...
CINTA SELEPAS KAHWIN by PuteriAtiqah4
CINTA SELEPAS KAHWIN by __puthh Romance
Love story diantara Mohd Shah Faiz bersama Nur Kairina Elisya. ♥
Layakkah Aku Untukmu by fhqah_
Layakkah Aku Untukmu by fhqah_ Romance
Pertemuan yang tak diduga di antara Nur Melisa dan Hanif Zakuan telah membuatkan pelbagai peristiwa berlaku.Perkenalan mereka semakin rapat sehingga terbina rumah tangga...
Rain by vanilluz
Rain by vanilliz Romance
"Mengapa aku begitu mencintai hujan? Karena hujan pernah menahanmu untuk menunggu bersama ku disini." Nico adalah sosok yang terkenal di SMA Harapan Bangsa dan...
Sayang Kau Sorang Jer by Liza_raL
Sayang Kau Sorang Jer by Liza_raL Romance
'Sayang Kau Sorang Jer' mengisahkan tentang seorang gadis dan jejaka yang di paksa kahwin untuk memenuhi wasiat arwah atuknya yang meninggal dunia. Muhammad Alif Fikri...