maaf

Mr and Miss Blue by Cherryalaric
Mr and Miss Blue by cherryalarik
Meria Alfa gadis yang sangat menyukai menari, sehingga ia bergabung dengan komunitas dance Nyasar di Fakultas dan membuat kehidupan Meria sedikit berubah. Dan dia adalah...
  • pertunagan
  • humor
  • komunitas
+16 more
You're My Forever Enemy!! by Bestfriendsssgirl
You're My Forever Enemy!! by Bestfriendsssgirl
Setelah dua kumpulan insan berkongsi satu bumbung,maka terjadilah huru-hara.Kerana,semuanya bagaikan langit dan bumi,kucing dengan anjing! Namun,lama-kelamaan bibit-bibi...
  • bts
  • gfriend
  • kucingdananjing
+2 more
Second chance?.slowupdte. by Miszgrapys_
Second chance?.slowupdte. by f²
Second chance? isn it valid? menceritakan kisah si lelaki Faiq yang sudah beristeri namun dengan beraninya balik kerumah bersama isteri mudanya. "Abang dah jumpa...
  • sarah
  • insaf
  • cliche
+14 more
MAAFKAN AKU by SNSD_CUTE
MAAFKAN AKU by nadhirah husna
Aku memang seorang playgirl.satu hari syharikat papa aku hampir muflis.so,papa aku membuat perjanjian dengan satu syharikat dan membabitkan aku sekali dalam perjanjian...
  • sorry
  • baca
  • maaf
+2 more
Diari seorang perantau by gadis_monolog98
Diari seorang perantau by gadis monolog
hidup aku takdelah seronok macam orang lain. tak mewah macam orang lain .tapi, aku pun ada cita-cita macam orang lain jugak. capai redha Allah tu lah cita-cita aku yan...
  • perantau
  • maaf
  • muslim
+8 more
APOLOGY by Ekaafitria
APOLOGY by Ekaafitria
Nico itu orangnya pintar, tingginya sekitar 185cm, memiliki wajah yang bisa dibilang terlalu berlebihan sehingga membuatnya menjadi sangat tampan. Nico orang yang terla...
  • sma
  • maaf
  • baper
+3 more