benci

Weird Couple by fsfathia
Weird Couple by fsfathia Romance
Devano Putra Syahreza (27) harus menerima perjodohan yang dilakukan oleh mamahnya dengan anak sahabat mamahnya karena ia tak kunjung menikah sampai batas umur yang ditet...
Seif Hayyaz by CikVelvet
Seif Hayyaz by waniEllyz Random
"Untuk hatimu ku kan bertahan,sebentuk hati yang ku nantikan.." Menggantikan tempat adik kembarnya dalam hidup NurAnyz Syaheera bukanlah satu perkara yang muda...
Kahwin Paksa by sayraaahh
Kahwin Paksa by Sara hanida🌈 Random
Muda- muda dah suruh kahwin. Dengan org yang aku tak kenal pulak tu. Habistu, life aku yang sebelum ni mcm mana? Kena ubah 360 darjah ke? Hmmm
Open Your Heart by DilaFe
Open Your Heart by Dila Teen Fiction
(PRIVATE!) Beberapa part terakhir diprivate! FOLLOW DULU SEBELUM BACA! Hanya kamu yang bisa meluluhkan hati ini. Jadi bukalah hati mu untukku agar hanya aku yang bisa me...
Rival by re_iam
Rival by Zura Janai, Katsura Da! Teen Fiction
TAMAT Janeta dan Dhika tak pernah mengenal dengan yang namanya akur Bagi mereka, akur hanyalah sebuah mitos. Janeta sejatinya seorang wakil Ketua Kelas XI - 4 IPA di SMA...
Husna  by MinZihah23
Husna by Yasmin Nazihah Romance
-SLOW UPDATED- HUSNA kata , dia seorang puteri yang tinggal di istana! . Hakikatnya Husna hanyalah anak kepada dua orang ibubapa yang serba serdehana dengan adik beradik...
OMG! Mr. Headprefect by Mai_hyun
OMG! Mr. Headprefect by KimchiPendeks Teen Fiction
Ni ke sekolah baru aku? - Iman Kerek arh minah ni!- Farhan Ha apa! Nk cari gaduh!?- Iman Kau tunggu minah kerek ! Ada hari aku naik bas Ada hari aku balas - Farhan
CINTA SI BUSINESSMAN by AmandaZarifah
CINTA SI BUSINESSMAN by Amanda Romance
Shasha Ezira merupakan seorang wanita yg berumur 24 tahun dan telah diaturkan untuk berkahwin dengan sepupunya Hazriq Hafizan yang berumur 25 tahun . Mereka berkahwin at...
my lovely bad boy by vionapurpliz26
my lovely bad boy by vionapurpliz26 Humor
syifa, wanita yang perfeksionis, mendadak bertemu dengan seorang pemuda bandel bernama arai. arai menjadikan syifa babu dan menyusahkannya. pokoknya hari-hari syifa jadi...
What Happen with Me? by Indriatip
What Happen with Me? by Indriati Peramarani Romance
Arteria, seorang gadis yang harus mengambil keputusan berat, memilih antara cinta atau sahabatnya, dan pertemuannya dengan seorang yg amat menyebalkan mengubah hidupnya...
Senyum yang Terbit di Pucuk Purnama by RachelInayah
Senyum yang Terbit di Pucuk Purnama by Rachel Inayah Romance
Nathan Davian Salim sembilan tahun yang lalu kita bersama-sama sebagai sepasang sahabat yang saling menyayangi... sembilan tahun kemudian kita bertemu dalam situasi...
See You in Your Wedding Dress by AllyParker8
See You in Your Wedding Dress by Ally Jane Romance
Kau tidak percaya pada cinta pandangan pertama? Tapi kau adalah bukti bahwa teori itu nyata *** Ketika mengetahui bahwa sepupu tersayangnya menikah dengan wanita yang pe...
Sunset by audysalmaa
Sunset by audysalmaa Teen Fiction
Lo bakal jadi cinta terakhir gue-Reynaldi
Sayang MR. Ego by AtreavionaLxsius
Sayang MR. Ego by A.lxsius Teen Fiction
Alisya Safiyah terpaksa berpindah ke sekolah baru atas sebab tertentu.. Di sekolah itu, ramai yang membulinya kerana mereka belum tahu siapa dirinya yang sebenar Danisha...
Reez & Can by Anisaica_03
Reez & Can by Anisa Putri Suci Rizki Teen Fiction
Saat dua sahabat menjadi kekasih adalah ketulusan saat dua mantan menjadi sahabat adalah kedewasaan. Bingung ya? Memang tidak bisa dideskripsikan sesingkat itu, kalian h...
Isteri Sebelah Pintu [HIATUS!] by applenuts
Isteri Sebelah Pintu [HIATUS!] by #hiatus Teen Fiction
( WIFE NEXT DOOR ) ✅ ❝Disebabkan kau paksa aku kahwin dengan kau, kita tak boleh tidur sebilik. Full stop!❞ Qaiser memandang isterinya dengan muka selamba tak ada perasa...
Cerpen: Dia Sang Misteri (COMPLETE) by bbynurulfiqa
Unperfect Husband by adindazetya
Unperfect Husband by Endang Indri Astuti Romance
Dijodohkan dengan Choi Siwon? Siapa sih yang gak mau? Ganteng sih iya, tapi ternyata dia menyebalkan. Yakin masih mau dijodohkan dengan Choi Siwon? Bagi Park Ha...
LILIPUT by lihahah
LILIPUT by lihahah Teen Fiction
Lili gadis yang berpura-pura cupu agar ia tau mana yang sebenarnya ingin berteman dengannya..sebelumnya ia pernah menggunakan kecantikannya untuk mencari teman dan terny...
MERAPU by bungadansigarets
MERAPU by Ki Zainal Random
Ayat merapu kadang bikin engkau butthurt. Peduli apa?