benci

Comfort Love by AzizahSS
Comfort Love by Azizah_Sari
Kenapa kalo gue deket sama lo gue merasa nyaman? #937-in teen fiction 8.1.18 #881-in teen fiction 10.1.18 #767-in teen fiction 11.1.18 #569-in teen fiction 13.1.18 #470...
  • remaja
  • lucu
  • sedih
+11 more
Hanya kau yang terakhir by nurain28_
Hanya kau yang terakhir by nurain28_
Apabila dua insan bertemu secara tidak sengaja, Hati mereka mula berpaut, Dua hati menjadi satu, Dan dua jiwa yang saling menyayangi, Membawa mereka ke dunia baru, Iaitu...
  • benci
  • baran
  • sedih
+6 more
MR Bear Love You !  by zahrahzabidi
MR Bear Love You ! by nurulzahrah
"Saya tak nak kahwin dengan awak! " kata Ara. Mana mungkin dia akan bernikah dengan lelaki yang perangai seperti MEOR HARITH SYAHMI. Mana mungkin! Hidupnya...
  • ara
  • meor
  • dendam
+6 more
Basketball Girl, I Love You! by teenagertown
Basketball Girl, I Love You! by Apple
WARNING ; CARUTAN BANYAK GILA DALAM NI Hayla Tasnim ;- kalau nak describe pasal muka dia,perempuan pun boleh cair + insecure wehh! M...
  • love
  • carut
  • kawinpaksa
+8 more
Rahsia Hati [√] by nsydhslm
Rahsia Hati [√] by nsydhslm
Hidup ni gelap-walaupun aku dapat melihat lebih dari manusia lain. Tapi tanpa kegelapan tu, aku tak mungkin nampak bintang yang bercahaya. Selain kita ada 'mereka'-yang...
  • novelmelayu
  • novel
  • seram
+9 more
Dhia Khaira by ciktembam
Dhia Khaira by Cik Tembam
Aku terjumpa dengannya tanpa sengaja Aku berkahwin dengannya tanpa dipinta Aku jatuh cinta padanya tanpa diduga "Saya minta maaf sebab saya tak layan awak sebagai s...
  • sayang
  • lovestory
  • benci
+5 more
I luv + hate u by ROSELUVME
I luv + hate u by Nur sakina
Cinta yang semakin hari semakin mendalam hancur musnah sejak kejadian itu ~~~~~~ "Sori laa..aku ni just game kau je. Tak sangka kau memang suka aku.ishh..ishhh..is...
  • cinta
  • sweet-romance
  • hateorlove
+5 more
Dia Bukan Perempuan Simpanan by orangebae-
Dia Bukan Perempuan Simpanan by A's
"Kau kena ingat!aku bukan anggap kau sebagai seorang isteri!"-Tengku Raian Darwisy "Habis awak anggap saya sebagai apa?"-Dayana Ariana "perempua...
  • richliner
  • vote
  • romance
+11 more
Crash Into You by boiceblossom
Crash Into You by boiceblossom
Aku terbiasa melihat wajahmu setiap kali bercermin. Aku terbiasa mendengar namamu setiap kali orang-orang memanggilku. Kau adalah Aku, pun sebaliknya. Mungkin inilah car...
  • dooleycouple
  • humor
  • romance
+16 more
Bahagiaku Bersamamu  ( End ) √ by MelonabJkt48
Bahagiaku Bersamamu ( End ) √ by MelonabJkt48
Aku akan selalu di sampingmu karena aku gak bisa jauh darimu walaupun secara fisik kita jauh tapi tidak dengan jiwa ku ......
  • fanfication
  • romance
  • benci
+11 more
my lovely bad boy by vionapurpliz26
my lovely bad boy by vionapurpliz26
syifa, wanita yang perfeksionis, mendadak bertemu dengan seorang pemuda bandel bernama arai. arai menjadikan syifa babu dan menyusahkannya. pokoknya hari-hari syifa jadi...
  • benci
  • cinta
  • humor
+1 more
Sepotong Hati Princess by adiridewi
Sepotong Hati Princess by adiridewi
Ketika melepaskan untuk membiarkannya bahagia adalah keputusan yang telah dipilih ternyata membuat hati sendiri terluka, apakah berarti keputusan itu benar? Apakah hati...
  • sahabat
  • benci
  • hati
+3 more
Siapa Jodoh Aku? (Slow Update) by aysat_
Siapa Jodoh Aku? (Slow Update) by DoubleA
IYAN...seorang jejaka yang bersikap dingin dengan semua gadis namun terselit juga sikap baik nya yang hanya ditunjukkan pada seorang gadis...satu nama yang sentiasa ters...
  • cinta
  • manja
  • aryana
+4 more
Encik Singa Pujaan HatiKu by mzaina1
Encik Singa Pujaan HatiKu by Enåcø
"Apa masalah tengku sebenarnya?...." Nurul Fatihah. "Masalah apa? You cakap guna ayat penuh boleh?" Tengku Rayyan Shah. 'Kenapa lah ada manusia macam...
  • percaya
  • esphk
+5 more
[COMPLETE] Beautiful Flying Kiss (New Way To Get Love) by FaHana06
[COMPLETE] Beautiful Flying Kiss (... by FaHana06
-------- ********* Wah wah wah!! Hidup kaya lecturer pulak tu.. Tapi malangnya gaya hidup gila! Aku paling tak suka dia! Sebab? Ni lah lelaki! Kuat gila seks Kaki judi K...
  • taeyeon
  • hati
  • artificiallove
+13 more
DIA by ginanoorazizah
DIA by ginanoor
"gisela yang dulu menyukai cowok yg bernama faiz dr kelas 7 sebelah ,dan sampe kls 8 juga dia masih suka faiz,katanya aku tetep bakal suka dan cinta dia walo nanti...
  • humor
  • romance
  • fanfiction
+6 more
BARAN Vs GARANG by shahir_1
BARAN Vs GARANG by lstblood.
Ain dan Ashraff. Perwatakan yang hampir sama.Sama cantik dan sama padan. Perkenalan mereka telah membuatkan masing masing menerima dugaan yang menyakitkan hati. Tembok k...
  • ain
  • serabut
  • hati
+5 more
puisi dan quotes by _misss01
puisi dan quotes by Misbachusyi Syifa Ramadhani
Untuk rindu, cinta,benci dan amarah Serta rasa yang tak pernah terbalas Follow Ig :@_misss01
  • quotes
  • benci
  • rindu
+4 more
Rahasia Hati by ReginaFloren98
Rahasia Hati by ReginaFloren98
Benci, Dendam,Marah seketika jadi Cinta - Angga Mahendra Seorang kapten tim basket dan siswa berprestasi di SMA Harapan, berpuluh prestasi telah di raih Angga selama in...
  • roman
  • 17
  • cinta
+13 more