Encik Hot & Cik Wartawan

Encik Hot & Cik Wartawan

7 Reads 1 Vote 1 Part Story
thelittlepirate By HanaKeChik7 Updated Jan 25, 2017

Tugas sebagai wartawan bukan mudah . Lagi lagi nak dapatkan cerita sensasi . Tapi itulah tugas aku . Wartawan yang ingin mencari sesuap nasi ! Sebab itulah aku ditadirkan berjumpa dengan Jejaka Hot . Dengan sebab yang sensasi . 

"Hey aku asyik nampak kau je semenjak dua menjak ni . Kau nak apa hah ? Kau skodeng akukan ? Ke kau minat kat aku ?" Omg kena jerkah macam tu . Apa nak jawab ni ? Okey okey breath out breath in . Cool Cha . 

"Em ntah sapa sapa tah yang skodeng kau . Ey minat ? Sikit pun taklah . Jangan nak perasan sangat ." Bengang gak dengan ayat dia tu . Tapi aku Puteri Qalesya takkan senang kena maki . Matilah kau kaya ke aku takut apa . 

Dari situ lah bermula kisah Encik Hot & Cik Wartawan . 

#NakTahuBacaLah
#AdekTakKuat
#AdekPandaiGelekAbangSayang 
#Jarang❌Ngam
#🔛❌🔛
#MerapuDah
#Bye

No comments listed yet.