[HIATUS] CIK MUDA CIK MAFIA

[HIATUS] CIK MUDA CIK MAFIA

13.5K Reads 1.8K Votes 17 Part Story
zatt By yejullae Updated Dec 10, 2017

Memang menjadi peraturan untuk mewarisi Black Mask apabila umur anak mereka mencapai 23 tahun, selepas itu mereka akan mengantikan bapa mereka. Tidak kira lelaki mahupun perempuan mereka harus mewarisi kumpulan Black Mask. Oh Eunmi, berumur 19 tahun akan di latih menjadi seorang mafia selama 5 tahun sebelum dia mewarisi Black Mask pada usia 23 tahun.

Siapa yang akan melatih dia? Siapa lagi kalau bukan orang kanan Black Mask, Kim Seokjin aka Jin.

"Ceh, sampah,"

"Whut,"

Mampukah dia mengubah seorang cik muda yang mengada-ngada, lemah-lembut, keras kepala dan manja menjadi seorang mafia yang berlagak, hebat, tidak berperasaan dan berkarisma?

Cik muda jadi Cik mafia? Kerja yang amat susah.

[Start date: 16 December 2016]
.
[End date: On going]

©Yejullae
Do not copy or steal my storyline

  • angst
  • blackpink
  • bts
  • etc
  • exo
  • fluff
  • gfriend
  • jimin
  • jin
  • kimseokjin
  • malay
  • malayff
  • monstax
  • romance
  • seokjin
  • seventeen
  • twice
  • zatt
JinBaldi JinBaldi Dec 01, 2017
Tak mute? Mujur vibrate. Kang tak pepasal keluar lagu Fire. Tanjat oooo
JinBaldi JinBaldi Dec 01, 2017
Actually, kesian jgak dengan dia ni. Tak de mak, asyik kena paksa... buatnya takde kawan sebab jadi mafia? Tapi dia mengada ngada sangat
Damia_Ilya Damia_Ilya May 20, 2017
Kesian....  Kira ni bari dunia baik ke jahat lah ni.. 😂😂
JinBaldi JinBaldi Dec 01, 2017
Dia ni... sian lah jgak butler kau tu. Mujur ada butler je. Kalau aku, baiki kerusi patah pun aku jgak. Dahla butler ehem hensem. Manja