Kerana kau

Kerana kau

107K Reads 3.2K Votes 45 Part Story
YaziidahAzwar By YaziidahAzwar Completed

Jodoh. Kenapa harus ada berbeza jantina di dunia fana ini? Tidakkah akan merunsingkan umat manusia? Jawapannya mudah, kerana manusia perlu hidup berpasang-pasangan.

Aina Amirah. Seorang perempuan yang bekerjaya menemui setiap kisah hidup. Ada suka, ada juga duka. Hati perempuan susah dijangka, apatah lagi dimiliki.

"Kau ada masalah? Ceritalah. Kau tahu kan aku tak suka tengok kau nangis," - Haikal Asyraf

"Mungkin kau tak kenal aku siapa masa tu. Tapi, aku tak pernah silap mengenal orang yang aku suka." - Rafie

"Kalau masih sayang cakap je lah. Aku dengan kau bukan baru kenal," - Arisya

"Sebab kau dah ada orang baru? Bukan setakat seorang.. dua lagi. Senangnya kau lupa aku." - Amirul Iqbaal

"Aku dah cakap kan aku yang akan kahwin dengan kau!" - Fariz

"It's really hard to imagine my future without you in it," - Danial Haziq

"Sebab pilihan Allah tak pernah silap," - Aina Amirah

Percayalah, pelangi itu wujud di setiap hidup manusia. Kita cuma harus menunggu.

syahirrah_iqbaal syahirrah_iqbaal Nov 23, 2015
baal..accept aku dong d wechat..aku bersungguh sungguh dapatkn id kmu..akhirnya jmpa...tpi knp kmu ngak accept..aku sngt sdih nie..pliss follow back
YaziidahAzwar YaziidahAzwar Jun 01, 2014
@yayahwinchester in shaa Allah. sekarang tengah try update satu cerita ;) in shaa Allah, akan update secepat mungkin cerita ni ^.^
dkrabiatul dkrabiatul Jun 01, 2014
okay. tak kan lah. janji tau update lagi cerita ne. dah addict sangat ne. hehe.
YaziidahAzwar YaziidahAzwar Jun 01, 2014
@yayahwinchester huhuhu. betul betul. Jangan bosan betulkan kesalahan saya ya :)
dkrabiatul dkrabiatul Jun 01, 2014
tak jadi masalah. sama-sama belajar. trying to be good in my malay too. sama-sama lah kita belajar. :)