Bora

Bora

2.9M Reads 125K Votes 51 Part Story
---- By BeyazKaplan Updated Aug 09, 2015

Bora’yla tanışın. O ne sportif ve kaslı ne zengin ne de bir kötü çocuk. O sadece Bora. Bildiğimiz erkek yani. 
| WATR Watty'14 En İyi Humor Hikayesi |

    cemredrew cemredrew Jun 16
    Selam Gülümler!🌹 Hikayeme göz atarsanız çok sevinirim.🌹💕☄ Yeni bölümler gelecek. Hepinizin seveceği bir hikaye olduğuna ve olacağına eminim.🌹🎈
    ya yapma sen koca ansel elgort boyu yakında iki metre olacak insansın
    DAHA İKİNCİ PARAGRAF VE MORALİM DÜZELDİ BORA DÜZYATAN SENİ SEVİYORUM
    bengisutncl bengisutncl Jun 14
    Kız kardeşinin neyini saklıyorsun lan. Benim abim ili dakika da yumurtluyor her şeyi. Ne güzel ağbi!  -Yalnız konu, nereden nereye geldi.-
    Düzyatan?   fesat anlıyorum asfhjytrtrfgfdfhafjsdgjsfgjfjbj
    Ulan ben bu kitabı ilk okuyuşumu hatırlıyorum... Ulan yapılmaz be.
                                  
                                  Ne severdim Bokyanus'u, BorOzan da shiplerdim...
                                  
                                  Amk.
                                  
                                  Kitap devam etmiyor amk.
                                  
                                  Okumayın.
                                  
                                  Ciğerleriniz solar.
                                  
                                  29.04.2017