ABUSE

ABUSE

29.5K Reads 547 Votes 7 Part Story
qwerty By syureo Updated Jul 25

Aku dikejutkan oleh singa jantan yang sedang mengamuk di ruang tamu . Bingkas aku menyarungkan kepala ku dengan tudung sarung berwarna hitam . Sebelum aku meneruskan ceritaku , aku perlu  menceritakan  bagaimana aku di'tangkap' oleh singa jantan untuk menjadi 'makanan'nya.

Kisahku bermula apabila aku dihalau oleh ibu tiri ku yang berperwatakan  seperti manusia jahanam dan tamakkan harta arwah ayah ku yang sudah pergi meninggalkan dunia yang penuh dengan penipuan . Aku cuma mengharapkan rakan ku yang sudah terpesong dengan duniawi . Aku ke Kuala Lumpur dan bertemu dengan rakan ku , Fina . Setelah bertolak dari Kedah ke Kuala Lumpur , Akhirnya aku bertemu dengannya. Entah bagaimana aku boleh berada disebuah bilik hotel yang agak mahal . Sedang aku meninjau sekeliling bilik itu , Pintu bilik air dibuka. Seorang lelaki bertubuh sasa , berkulit putih , hanya berlapikkan bathrobe yang telah disediakan oleh pihak hotel .Mata ku terbeliak memandangnya  .

" Dah sedar sayang...? " soalnya  yang sedang menghampiri ku.  Aku kaku . Perasaan ku takut . Aku buntu . 

" Hey , look at me darling .. " katanya sambil tersenyum lalu menyentuh pipi ku.  Namun, sempat aku menepis tangan kasarnya itu . Dia tersenyum sinis . Lalu merapatkan mukanya ke leherku yang ditutup oleh shawl berwarna merah. Lalu dia membisikkan sesuatu kepada ku . 

" You're mine . " ucapnya . Lalu dia menarik mukanya semula. Kemudian , pintu bilik dibuka secara tiba-tiba. Entah bagaimana pintu itu boleh dibuka. 

" Astaghfirullahal'azim . " kata seorang pakcik tua . Kami berdua terkejut lalu menjauhkan diri masing-masing. 

" Kami dari Jabatan Agama Islam . Kami mendapati kamu berdua melakukan hubungan yang terlarang . Jadi kamu berdua sila ikut kami  . " kata salah seorang ahli Jabatan Agama Islam atau dikenali sebagai JAIS.

Dan bermulalah kisah hidup ku yang kian gelap akibat lelaki durjana itu !

by : syureo

  • abuse
  • arsyad
  • mia
  • romance

No comments listed yet.