Dope Antics

Dope Antics

64.9K Reads 5.2K Votes 26 Part Story
Latiyaa By _Latiyaa Updated Jan 09

Everything The Glitters Isnt Gold. 

© CopyRights Are Reserved.

lissanono lissanono Jan 15
Omg yes when you a virgin,  you  be wanting to but know you ain't on that level
Willnide0357 Willnide0357 Oct 15, 2016
Kelis.... You WANT him and Sage.... She WANTS you. The end lol.
That's how ppl get caught up u ain't even fully talk to Kelis u don't know if she slimy or tryna set u up everything is not what it seems🙈😷😂😂🙄
-fergaliciouss -fergaliciouss Dec 13, 2016
I stay saying this, mainly because bitches like to twist words around.
MainLadiee MainLadiee Oct 15, 2016
Nah he wantchu boo got your whole life in his hands 😛😛😛
PimpN___ PimpN___ Nov 18, 2016
I'm need this for my gym teacher with his fine as when I tell y'all this man look like BrysonTiller but with a bear and Mohawk omg 😍😍