NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
[ O.G ] Young Forever 가사 발음 | Jungkook ※

[ O.G ] Young Forever 가사 발음 | Jungkook ※

924 Reads 129 Votes 3 Part Story
● I'm Toilet Wife ● By x_xxx_x Updated Oct 16, 2016

Jungkook , 

Dia periang 
Dia baik hati 
Dia penyabar
Dia penyanyang 
Dia suka tolong orang
Dia tak kasar 

Tapi sekarang dia berubah . Kenapa dia berubah menjadi budak jahat ? Apa sebab dia ? Aku nak tahu ! Aku tak tahan dengan perangai dia sekarang . Aku nak Jungkook yang dulu ! 



Credit cover - @ahwgsysk

Channie_61_xoxo Channie_61_xoxo Oct 28, 2016
Kasarnya!!Kalau aku jadi perempuan,dah lama aku tendang dia tu.Tapi tak sampai hati pula.
am_i_awesome am_i_awesome Oct 15, 2016
Benda tu prnah jadi kt aku!!meluat gila!mmg benci wattpad pun!sabar kayh,jngn lah delte😭
makjemahfabmuah makjemahfabmuah Nov 06, 2016
OMMA!!!!!HOTZZZZZ😭😭😭😭I'M DIEDDD ABSS WOO😭😭😭
raidahassan_ raidahassan_ Oct 15, 2016
Astaga😂peragai je ala genster tpi otak mcm budak2 ..ala cute ma kookie💞
Channie_61_xoxo Channie_61_xoxo Oct 28, 2016
Jimin kau dah kena tendang ke apa??Sampai jadi gay macam ni??Nanti marah V..
raidahassan_ raidahassan_ Oct 15, 2016
Astaga...JIMIN berubah nakk..Mak didik kamu JD lelaki bkan gay😭