[ON-GOING] Train To Busan 부산 기차 (Book's Version)

[ON-GOING] Train To Busan 부산 기차 (Book's Version)

18.9K Reads 2.1K Votes 11 Part Story
킴민규 Wifeu By SuamikuKacakGila27 Updated Nov 16, 2016

Diadaptasi dari sebuah filem Train To Busan. Merangkumi semua scene yang sama di dalam filem tersebut. 100% sama dengan mobie cuma perbualan yang akan ditukar disebabkan filem yang saya tengok tak ada subtitle. Saya buat berdasarkan kefahaman saya. Maafkan saya kalau ada salah dan silap sebab ubah perbualan dan menjejaskan cerita sebenar. Harap maklum.

___________

Life or death survival begins...

nabila20603 nabila20603 Dec 21, 2016
Masalahnyee mcm mne wabak tuu menular..??haihh tergantungg ahh citer nieyhhh
-kuroneko -kuroneko Oct 28, 2016
Tapi mcm mn kijang tu dpt virus zombie? Saya dah ulang citer 'Train to Busan' hampir 8 kali tp x tau mcm mn kijang tu ada virus zombie..-_-||
AShin_KookMingyu97 AShin_KookMingyu97 Nov 01, 2016
@Teardrop_Girlz 
                              @SangHwa_Min 
                              @_hyun_yunzz 
                              @LianaRosella 
                              
                              Train to busan versi fanfic punya....jom baca guysss😄😄
LIM_JIAH LIM_JIAH Oct 22, 2016
Seram gile tgk zombie tgh gigit kat leher tu seram lagi dri vampire tu
LIM_JIAH LIM_JIAH Oct 22, 2016
Yg rusa tu ke sye tgk citer ni smpai separuh tpi terlepas tgk mula2 kat sek
Minseokkiexoxo Minseokkiexoxo Dec 22, 2016
Mummy sy tanya "kenapa tu rusa boleh tiba2 jadi zombi?" 😂😂😂 Terus dia bilang lagi "zombi pun pandai gymnastic kan? Kau tengok tu zombi, lompat sana lompat sini" 😂😂😂 LOL