Aku Isteri Dia

Aku Isteri Dia

18.7K Reads 622 Votes 8 Part Story
Natasha Jusman By natashajusman Updated 2 days ago

"Ayah nak kamu nikah jugak malam ini!" Tengking Encik Azhar.

"Tapi ayah,saya tak bersalah. Saya kena perangkap. Tolonglah percaya." Rayu lysa kepada Encik Azhar. 

"Ayah tak nak pandang kamu! Ayah nak kamu tanggungjawab atas perbuatan kamu." Air mata lysa mengalir deras.

---------------------------------------------------

"Kau dengar sini,aku tak nak kau masuk campur life aku. And aku pun tak nak  masuk campur life kau. kau nak menyundal dengan lelaki lain,kau buat lah. Sebab aku tahu kau ni jenis perempuan yang mata duitan. Kau boleh lah tipu semua orang,tapi dengan aku tak. Disebabkan kau aku terpaksa menikah dengan kau. Kau yang  perangkap aku tidur dengan kau kat hotel. Sampai mama dengan papa aku tak percaya dengan aku! Memang perempuan sial!" Tengking Amsyar. 


----------------------------------------

Adakah ini takdirku? 
Tabahkanlah hatiku untuk melalui segala ujianMU.

Setiap penderitaan pasti ada kebahagiaan. 

--------------------------------------

Ellya pun ada masuk hahahahahaha.  Masuk kan aku sekali *farra*