피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

310K Reads 19.6K Votes 97 Part Story
A By -taekookmin- Completed

+ Apabila ketua kingka cuba nak ubah gadis yang liar

Watak Utama :-

→ IU
→ Jimin

Watak Sampingan :-

→ BTS and others K-Idol

Note For S2 : Psychopath

Hati-hati. Kalau rasa tak boleh teroskan baca, bacalah setakat S1. Author tetap hargai ;)

Byuntae? Yes. Romance? Yes. Fairytale? Never. Btw banyak cursing. So no reason to blame me in this story. Dah cakap awal-awal :*

Start > 5 October 2016
End > 25 December 2016

Rasa mengarut, sila komen.
Rasa suka, sila komen.
Rasa-rasa mcm nak jd plagiat tu, pergi mampos.

Thank you for supporting me.

  • baekhyun
  • bts
  • byuntae
  • chanyeol
  • jhope
  • jimin
  • jin
  • jungkook
  • kai
  • namjoon
  • rapmonster
  • romance
  • suga
  • taehyung
vaespect- vaespect- Apr 14
IU! Nama dia sama mcm scarlet heartlah! ommo! ommo! rindu sungguh beta dekat cerita tu
Awh, awak trpngruh dengan saya ke sayang. Sejak bila jadi savage nii
pu3liyana1 pu3liyana1 Oct 06
Ala husband saye maroh la..tapi annti i kasik uou anything hahahah gurau
Taemate- Taemate- Dec 04, 2016
wow.. baca sinopsis je dh buat aku rasa nk habiskan ff ni dlm satu hari