피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

272K Reads 17.9K Votes 97 Part Story
- By -taekookmin- Completed

+ Apabila ketua kingka cuba nak ubah gadis yang liar

Watak Utama :-

→ IU
→ Jimin

Watak Sampingan :-

→ BTS and others K-Idol

Note For S2 : Psychopath

Hati-hati. Kalau rasa tak boleh teroskan baca, bacalah setakat S1. Author tetap hargai ;)

Byuntae? Yes. Romance? Yes. Fairytale? Never. Btw banyak cursing. So no reason to blame me in this story. Dah cakap awal-awal :*

Start > 5 October 2016
End > 25 December 2016

Rasa mengarut, sila komen.
Rasa suka, sila komen.
Rasa-rasa mcm nak jd plagiat tu, pergi mampos.

Thank you for supporting me.

dabwies- dabwies- Apr 14
IU! Nama dia sama mcm scarlet heartlah! ommo! ommo! rindu sungguh beta dekat cerita tu
Awh, awak trpngruh dengan saya ke sayang. Sejak bila jadi savage nii
Taemate- Taemate- Dec 04, 2016
wow.. baca sinopsis je dh buat aku rasa nk habiskan ff ni dlm satu hari