NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

피 땀 눈물 S1 & 피 땀 눈물 S2 : PSYCHOPATH (18++)

220K Reads 15.4K Votes 97 Part Story
아이나 By -taekookmin- Completed

+ Apabila ketua kingka cuba nak ubah gadis yang liar

Watak Utama :-

→ IU
→ Jimin

Watak Sampingan :-

→ BTS and others K-Idol

Note For S2 : Psychopath

Hati-hati. Kalau rasa tak boleh teroskan baca, bacalah setakat S1. Author tetap hargai ;)

Byuntae? Yes. Romance? Yes. Fairytale? Never. Btw banyak cursing. So no reason to blame me in this story. Dah cakap awal-awal :*

Start > 5 October 2016
End > 25 December 2016

Rasa mengarut, sila komen.
Rasa suka, sila komen.
Rasa-rasa mcm nak jd plagiat tu, pergi mampos.

Thank you for supporting me.

-Haneul-- -Haneul-- Apr 14
IU! Nama dia sama mcm scarlet heartlah! ommo! ommo! rindu sungguh beta dekat cerita tu
machojimin machojimin Feb 23
Hahahahhahha SAKIT RAHANG AQ BAB GELAK BENDA SEPATAH NI ADUHAII
machojimin machojimin Feb 23
Waa!! Best cita ni!! Sbb banyak mencarut buat cita ni mcam real!!
Taemate- Taemate- Dec 04, 2016
wow.. baca sinopsis je dh buat aku rasa nk habiskan ff ni dlm satu hari
sakitttt perutt ketawaa duhh HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😂😂😂