Once Upon A Dream

Once Upon A Dream

3.6K Reads 421 Votes 32 Part Story
vaecas.official By thevaecas Updated Nov 16, 2016

Mimpi ? orang kata semua tu mainan tidur je . boleh percaya ke ? macam mana dengan mimpi yang dikerumuni dengan variasi cabaran , rintangan , halangan , kekangan mahupun kemelut yang menyeramkan ? adakah ini suatu tanda ? baik atau buruk ? tak mustahil ia boleh menjadi kenyataan lalu masuk ke alam realiti !

' aku tak nak mati !' - fanie
' nak balik ! aku nak balik !' - lya
' aku dekat mana ni ? aku sesat ke ?' - chici 
' lembaga ? mana ?' - elica
' tolong aku weh !' - ica
' aku jumpa mayat .' - eis

apa yang telah berlaku ke atas enam gadis ini sebenarnya ? apa yang telah menimpa mereka ? gangguan pula berhempas pulas menghantui mereka . sesat juga perkara yang paling merumitkan untuk diselesaikan . eh sesat ? curious-nya !

' hidup berteman perlu ada sinergi , cepatnya korang mengalah ? apa korang nak mati ? pergilah !' - fanie

' jangan sangka ia cuma mimpi , mungkin ia mampu menjadi sebuah realiti , lambat laun pun kau akan mengerti , mengetahuinya secara anologi , maka jangan cuba nak lari , kerana kau pasti akan mati !'

start : 4 oct 16 , tue
finish : _ ___ __ , ___

  • die
  • friendship
  • haunting
  • horror
  • killer
  • lost
  • teamwork
  • teenfiction
  • vaecas
iamlawa_ iamlawa_ Mar 16
sye prnh bce time drjah 6,srs trgiang2 dlm otak every chapter dia.Sumpah mmbri kesan...wlaupon seram biasa tpi effect cter tu buat ai trauma skjap haha
everlindadee everlindadee Nov 01, 2016
Nice....story i like this.....good luck buat citr nie best2 hehe he..sya suka cite