Once Upon A Dream

Once Upon A Dream

3.5K Reads 418 Votes 32 Part Story
vaecas.official By thevaecas Updated Nov 16, 2016

Mimpi ? orang kata semua tu mainan tidur je . boleh percaya ke ? macam mana dengan mimpi yang dikerumuni dengan variasi cabaran , rintangan , halangan , kekangan mahupun kemelut yang menyeramkan ? adakah ini suatu tanda ? baik atau buruk ? tak mustahil ia boleh menjadi kenyataan lalu masuk ke alam realiti !

' aku tak nak mati !' - fanie
' nak balik ! aku nak balik !' - lya
' aku dekat mana ni ? aku sesat ke ?' - chici 
' lembaga ? mana ?' - elica
' tolong aku weh !' - ica
' aku jumpa mayat .' - eis

apa yang telah berlaku ke atas enam gadis ini sebenarnya ? apa yang telah menimpa mereka ? gangguan pula berhempas pulas menghantui mereka . sesat juga perkara yang paling merumitkan untuk diselesaikan . eh sesat ? curious-nya !

' hidup berteman perlu ada sinergi , cepatnya korang mengalah ? apa korang nak mati ? pergilah !' - fanie

' jangan sangka ia cuma mimpi , mungkin ia mampu menjadi sebuah realiti , lambat laun pun kau akan mengerti , mengetahuinya secara anologi , maka jangan cuba nak lari , kerana kau pasti akan mati !'

start : 4 oct 16 , tue
finish : _ ___ __ , ___

everlindadee everlindadee Nov 01, 2016
Nice....story i like this.....good luck buat citr nie best2 hehe he..sya suka cite