[Undertale and AU] Między wymiarowe podróże.

[Undertale and AU] Między wymiarowe podróże.

1.5K Reads 139 Votes 7 Part Story
Enderia [Konto Zawieszone] By Enderia220032 Updated Nov 20

Na Wattpadzie jest mnóstwo takich rzeczy, wiec też to zrobię. 

Marzyłeś by zwiedzić jakieś AU, lub oryginalny UnderTale? 

Wiec na co czekasz? 
Core Frisk podróżników zbiera tylko raz!

PurpleNekos PurpleNekos Oct 03
Przyjęli mnie *-*
                              S(l)endi:
                              Akt 58
                              Def 64
                              Hp 120 
                              Nie za dużo nie za mało
ATK 666
                              
                              DEF 10
                              
                              HP 100000 (za zabijanie demonóf)
                              
                              I level 666 (też za zabijanie zuych demonóf)
Haha, kurwa.
                              Uwielbiam to uczucie, gdy zawsze spóźniam się na rp.
                              To był sarkazm, nienawidzę tego.
leaffishere leaffishere Oct 03
Leaf
                              ATK 80
                              DEF 10
                              HP 720
                              Kiedy nad sobą nie panuje jego defensywa wzrasta do 120. Determinacja robi swoje >.>
                              Boże, ja się tak bardzo nie znam na statach potworów xD ;__;
Simworld Simworld Oct 03
Rose
                              HP:250 (gdy traci kontrolę 700)
                              DEF:50(gdy traci kontrolę 45 ) (potrafi unikać ataków )
                              ATK:19 (gdy traci kontrolę 40 )
mangle345 mangle345 Oct 02
imię : Elwira Blood
                              wiek : 17 
                              orientacja nwm
                              rasa - Potwór - Wilko-człowiek
                              wygląd : trochę wysoka. Czare uszy i ogon.fioletowe paznokcie.
                              Różowe włosy i czarne oczy.
                              sweter w paski,szorty i rajstopy.