The Dare Of 5 Playboy

The Dare Of 5 Playboy

3.7K Reads 502 Votes 16 Part Story
Minmin By crackerjimin- Updated Nov 19

Aku dipermainkan oleh seorang playboy.Ternyata aku salah.Aku salah pilih lelaki untuk dipercayai.Aku bodoh.Kenapa aku mudah percayakan dia?-yunji

Mula-mula aku sangka dia bersungguh-sungguh nak bersama dengan aku rupanya aku salah.Aku salah terima dia Aku salah sebab aku terlalu berlembut dengan dia.-yuna

Bodohnya aku percayakan lelaki tu!!!-Jungmin

"K-kenapa semua ni jadi pada aku? aku tak patut jumpa dia malam tu."-jiyoo

"Tak sepatutnya aku bagi semuanya pada dia.."

"kenapa?"

-nrlsyh -nrlsyh Oct 01
haa haa kenapa? aiyok tak tauuu sapa buat diaa .haa haa tak tau
teringat kat jimin weh 😭😭😭 , video tuuuuu 😭😭😭 trauma dah datng
IlaNabila0 IlaNabila0 2 days ago
Aku nak repot kat RM yang anak muridnya masih tak pandai berbahasa inggeris..
IlaNabila0 IlaNabila0 2 days ago
Wehhh..Tae buat apa dohh??ahh sudah otak ku yang bersih sudah tercemar
asal nama dari ff arin pulak haih , ai tak ada ke ? 😎😪
AKU SUMPAH KORANG!! BERANI BERANINYA PERMAINKAN PERASAAN PEREMPUAN!! 😂