Not all Nightmares are bad (Nightmare Sans X reader)

Not all Nightmares are bad (Nightmare Sans X reader)

76.1K Reads 2K Votes 27 Part Story
The OreoCookie By hunter3love Updated Dec 07, 2017

You are a young teenager girl. You have a happy normal life........kinda. You're best friends with the angel of monsters, Frisk. One day you follow her and sans to strange place on accident.You see lots of hers and hims. But one in particular caught your eye.

BTW THIS IS A FUCKING SLOW BURN SO STOP WHINING!

  • cross
  • crosssans
  • dream
  • dreamsams
  • dreamtale
  • error
  • errorsans
  • fanfiction
  • idontcareifyousayshitofthisbook
  • ink
  • inksans
  • killer
  • murder
  • nightmare
  • nightmaresans
  • sans
  • sansxreader
  • undertale
  • undertalexreaders
Mystic_Bloom91 Mystic_Bloom91 Jun 29, 2017
Lol yah try to hit frisk ALL the monster kind will fliping kill you
wolfiewolf3226 wolfiewolf3226 Mar 30, 2017
HEY CHARACTER how is azie? Good? Thanks ... here have some chocolate pie
Sarah_fangirltrash_ Sarah_fangirltrash_ Apr 03, 2017
YASSS U CAN AND SOOO CAN I  ALSO TRITINTY FINDS OUT I WILLL KIK HER ASS
Chara: You can't spell DETERMINATION without TERMINATION *looks at trinity and the gang*
                              
                              Me: you gonna have a bad time boi! *eats popcorn*
ZackCulpin ZackCulpin Apr 01, 2017
[TRIGGRED] [FLASHBACKS]......[ALL AROUND ME ARE FAMILER FACES]
Nova4Star Nova4Star Jun 11, 2017
OH YEA MA BAE CHARA, GET UR ASS OVER HERE AND WHOOP SOME RICH KIDS!! SHE BOUT TO GO ALL UP IN CHUR GRILL XDXDXD XDXDXD