NEW: Tap by Wattpad
FREE Addictive Chat Stories 😍🔥
DOWNLOAD NOW!
[COMPLETED] Mistress 주인님 (Baekhyun EXO)

[COMPLETED] Mistress 주인님 (Baekhyun EXO)

150K Reads 20K Votes 70 Part Story
킴민규 Wifeu By SuamikuKacakGila27 Completed

"Kau tahu tak, yang dalam tempoh 3 bulan tu, aku jatuh. Sakit sangat, Daehyun. Sampai rasa tak boleh nak bangun dan gerakkan badan." Kata Baekhyun. Daehyun terkejut. Tangannya menekup mulut.

"Awak jatuh? Awak jatuh kat mana? Kenapa saya tak tahu dan kenapa awak tak nak cakap dengan saya? Sakit sangat ke?" Bertalu-talu Daehyun menyoal sambil tangannya menyentuh setiap genap wajah Baekhyun dan tubuh lelaki itu. Hendak melihat kesan jatuh tu kat mana.

"Ya, aku jatuh. Aku tak jatuh kat mana-mana dan benda tu sakit bila aku nak cakap dengan kau. Aku takut, kau tak nak ubatkan sakit tu." Kata Baekhyun. Masih bermain kata. Daehyun menepuk dadanya perlahan.

"Siapa cakap saya tak nak ubatkan awak? Bagitahu saya, awak sakit dekat mana."

"Dekat sini..." Baekhyun tarik tangan Daehyun dan dilekapkan pada dadanya. Daehyun kerutkan dahi. Dia mula pelik.

"Kat... kat sini? Awak jatuh apa ni?"

"Aku jatuh cinta dengan kau, Daehyun."

wolfgalaxy88 wolfgalaxy88 Nov 29, 2016
Sayaaaaa pun cintakan awak mwahhh cinta sepenuh hati lagitu *emoji kiss dato vida* @datweirdgirl- @baobei__ bunuh lah aku muahahahahahaha
wolfgalaxy88 wolfgalaxy88 Nov 29, 2016
Nooooooooo acik jangan buat gini kan saya kata saya dah ada kat siniiii
wolfgalaxy88 wolfgalaxy88 Nov 29, 2016
Em patutnya makcik tanyo bila dia nak cerai sama ila dani ngan taeyeon. Oh! Dengan Z. Hera sekali
wolfgalaxy88 wolfgalaxy88 Nov 29, 2016
Jangan jadi anak derhaka macam capang dalam ff kak @yaya_brutal please! Aku lepuk kau karang