NEW: Introducing Tap. Addictive chat stories for your 📲 Now in 10 languages
DOWNLOAD NOW!
BTS Kids | S2

BTS Kids | S2

116K Reads 18.8K Votes 56 Part Story
yoongs By Sparkznle Updated Mar 16

"Argh!!!!"

"Apa dah jadi dengan aku?"

"Chim, aku mimpi je ke ni? Kenapa..."

"Buku tu dah hilang, ottoke?"

"Kita kena cari jalan macam mana nak kembalikan semuanya kepada asal..."

"Noona, gwenchana. Apa pun yang jadi Kookie tetap akan ada dengan noona tehee."
.
.
.

♡Sila baca BTS Kids? dulu untuk lebih faham.

-Strictly no plagiarism or copy!
-Highest ranking 
: 3 in fanfiction

storytael storytael Mar 14
Kau pikir aku nak sangat ke kawin ngan kau . Budu betul la gula ni -.-
AlienV__Wifey AlienV__Wifey Oct 04, 2016
Me:Yahhh!!Min Yoongi!!!!!Asal ko tampar akak aq!!!!aq bunuh ko kang naru tahu!!!!*pegang bazooka*
AlienV__Wifey AlienV__Wifey Oct 04, 2016
Wahhh!!!Padan Muka ko!!well Taehyung Good Job!!!!*bagi duit kat Taehyung*dh gie berambus...aq nk tembak yoongi ngan bazooka jap...!!!*amik bazooka tembak yoongi*hahahaha..dh mampos..
monstlie monstlie Nov 25, 2016
Jgnlah tegur gigi dia kang gugur gigi tu kang nangis tak berlagu 😂😂😂
Mrs_biskut Mrs_biskut Nov 12, 2016
Bang saya taknak balik rumah.Abang mknlah gula kt dapur tu..kuang aja punya laki 😂
Mochijim- Mochijim- Nov 06, 2016
Jealous melebih kau ni Yoongi...xtau pape cita...klau ye pon xyh smpi tampar...aq pulak rasa nk tmpar kau!