BTS Kids | S2 & S3

BTS Kids | S2 & S3

180K Reads 27.8K Votes 67 Part Story
yoongs By Sparkznle Updated 6 days ago

"Argh!!!!"

"Apa dah jadi dengan aku?"

"Chim, aku mimpi je ke ni? Kenapa..."

"Buku tu dah hilang, ottoke?"

"Kita kena cari jalan macam mana nak kembalikan semuanya kepada asal..."

"Noona, gwenchana. Apa pun yang jadi Kookie tetap akan ada dengan noona tehee."
.
.
.

♡Sila baca BTS Kids? dulu untuk lebih faham.

Season2- Completed
Season 3- On going

-Strictly no plagiarism or copy!
-Highest ranking 
:1 in fanfiction

  • bts
  • cute
  • fluffy
  • hoseok
  • jimin
  • jin
  • jungkook
  • kids
  • namjoon
  • random
  • taehyung
  • yoongi
_bwiii _bwiii Apr 03
Me:"dlm bilik... atas bdn..?" *dirty mind* "hicks!!" *nosebleed* "uwahhhhhhh!" *ketuk kepala guna kuali pink jinnie*
shuttaes shuttaes Mar 14
Kau pikir aku nak sangat ke kawin ngan kau . Budu betul la gula ni -.-
eunshaaa7 eunshaaa7 Jul 26
Good boy! Amik kau sugar free dah dapat tumbukan free! Huh! Paipai *terbang*
monstlie monstlie Nov 25, 2016
Jgnlah tegur gigi dia kang gugur gigi tu kang nangis tak berlagu 😂😂😂
checkdescription checkdescription Dec 06, 2016
Siyes sakit..luka aku kena gigit dengan semut apa tah masih tinggalkan kesan..sakit gilerr ahh..masa tu aku dgn tuhan je tahu sakit nye..uihh