DOCTORS | J.E.J

DOCTORS | J.E.J

5.4K Reads 127 Votes 6 Part Story
hForMai By hForMai Updated Jul 20

"Siapa kata aku busy sampai takde masa untuk orang lain?" - Eunji

"Kau ni cantik lah" - Seongwoo

"Aku boleh tolong kau, kalau kau boleh tolong aku." - Chaeyoung

"Doktor penakut macam kau tak layak jadi doktor.." - Yoongi

"Kau ni cepat sangat telan hati.. tak payah nak dengar apa orang lain kata.. Kau buat kerja kau sudah.." - Jin

"KAU JANGAN BERANI NAK HINA DIA!!!" - Jungkook

"Jom pergi bercuti!" - Suga

"Mana oppa noona? Dah lama Momo tk jumpa dia.." - Momo

"Katil kau hempuk gile tho!.." - Hyuna

"Eunji.. kamu dah bagi tahu Momo hal sebenar?" - Eunji omma

"Jom ah pergi Jeju!.." - Taehyung

"Sampai bila kau nak rahsiakan hal ni dari adik kau?" - Jimin

"Kalau Momo nak tahu.. Oppa momo dah......." - hyungsik

"Kau suka menipu sampai kau sendiri tak sedar apa benda yang kau buat dan benda apa yang kau tak buat.." - Sungcheol

Mataematics Mataematics Jan 30
This make me "ternganga"..i'm just waaa pandai nyaa awaa 🙊🙊